معرفی بازی موبایل Good Pizza, Great Pizza | پیتزا آماده است!

بازی اندروید Good Pizza, Great Pizza

اشتراک گذاری

بازی Good Pizza, Great Pizza بازیکنان را در نقش یک پیتزاپز قرار می‌دهد که باید باتوجه‌به سفارش مشتری یک پیتزا منحصربه‌فرد را تهیه کنند. با معرفی این بازی همراه گیم طور باشید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا تا به امروز حداقل یک‌بار گذرتان به بازی‌های شبیه‌ساز و در ارتباط با این مقاله به بازی‌های شبیه‌ساز آشپزی خورده است. در این دسته از آثار معمولا بازی داستان خاصی را روایت نمی‌کند و صرفا باید در نقش یک آشپز پس از گذراندن مراحل آموزشی سفارشتان مختلف مشتریان را آماده کنید که هر یک از آن‌ها نیز غذای خاص را در نظر دارند که با چالش‌های مختلفی مانند مدیریت زمان و البته انجام درست سفارش همراه است. در این مقاله از گیم طور به سراغ معرفی بازی Good Pizza, Great Pizza می‌رویم که تمرکز خاصی را بروی پیتزا قرار داده است که درکنار یک روایت داستانی دلنشین بازیکنان را به‌راحتی مجذوب و سرگرم خود می‌کند.

بازی با یک سناریوی ساده آغاز می‌شود جایی که بازیکنان در نقش یک پیتزاپز دقیقا روبه‌رو با یک فست‌فود بزرگ، یک فست‌فود کوچک را افتتاح می‌کنند. طبق داستان و در موقعیت اول صاحب فست‌فود قدیمی‌تر جهت راهنمایی، چندین نکته آموزش را می‌گوید و پس از آن بازیکنان باید سفارشات مشتریان را انجام دهند. در ابتدا سفارشات چندان دشوار نخواهند بود؛ به‌عنوان مثال در اولین سفارش باید یک پیتزا پنیری را تهیه کنید و سپس با هشت برش تحویل مشتری دهید. 

در ادامه برخی از مشتریان درخواست تعداد برش کمتری را دارند و باید این نکته رعایت کنید که در غیر این صورت هزینه کمتری را پرداخت می‌کند. بازی شامل یک چرخه روزانه است و باید در زمان مشخصی فعالیت داشته باشید و در پایان روز درآمد خود را بررسی کنید. با گذشت زمان مخلفات بیشتری را به‌دست می‌آورید که باید طبق آن‌ها پیتزاهای متنوع‌تری را تهیه کنید. در موقعیتی از بازی یک مشتری تقاضای یک پیتزای به‌شدت تند را دارد و باید حسابی در استفاده مخلفات آن دقت کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین بازی مبارزه‌ای ۲۰۲۳ به انتخاب زومجی

در موقعیتی از بازی یک مشتری تقاضای یک پیتزای به‌شدت تند را دارد و باید حسابی در استفاده مخلفات آن دقت کنید

با پول‌هایی که در مراحل بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید امکانات خود را مانند وسایل آشپزخانه و محیط فست‌فود ارتقاء دهید که این موضوع به‌صورت جدی بر درآمد تأثیرگذار می‌گذراند. یکی از نکات جذاب بازی بخش داستان آن است که با اینکه بسیار ساده است اما می‌تواند تأثیرگذار باشد. در موقعیت از بازی اخبار پخش می‌شود که در رابطه فست‌فودها و نکات مختلف پیرامون آن‌ها که به نحوی در بازی تاثیر می‌گذارند. همچنین بازی Good Pizza, Great Pizza شامل چندین فصل داستانی مختلف است که از همان ابتدا درگیر آن می‌شوید که هر یک از آن‌ها داستان و شخصیت‌های خاص خود را دارند.

در زمینه گیم‌پلی، زمانی‌که سفارشی را تحویل می‌گیرید وارد بخش آشپزخانه می‌شوید که باید در ابتدا خمیر را انتخاب کنید و سپس طبق سفارش از مخلفاتی مانند سُسُ، پنیر، سوسیس، سبزیجات و موارد مختلف استفاده کنید و در موقعیت بعد آن را وارد دستگاه فر کنید که این نکته نیز حائز اهمیت است دستگاه فِر را باید هرزگاهی سرویس کنید. درنهایت باید آن را از دستگاه فِر خارج کنید و به تعداد سفارش داده شده، برش دهید. بازی یک سری تسک‌های مختلف نیز دارد که اگر آن‌ها به درستی انجام دهید امتیازهای بیشتری را نیز کسب می‌کنید. در مجموع بازی Good Pizza, Great Pizza یک اثر سرگرم کننده و با ماجراهای مختلف است.

بازی آیفون Good Pizza, Great Pizza

گرافیک کارتونی و خوش رنگ و لعاب بازی در همان ابتدا حس و حال خوبی را به بازیکنان منتقل می‌کند. این موضوع در تک تک لحظات بازی از زمان سفارش گرفتن از مشتری که در پس زمینه آن محیط فست فود است گرفته تا زمانی‌که باید با انواع مخلفات، یک پیتزا را آماده کنید، وجود دارد. موسیقی بازی نیز وظیفه خود را در انتقال یک حس آرامش بخش و البته شاد به درستی انجام می‌دهد. در مجموع بازی Good Pizza, Great Pizza ساخته استودیوی TapBlaze یک بازی مدیریتی به‌شدت جذاب است که می‌تواند تا مدت‌ها طولانی بازیکنان را سرگرم دنیای خود کند.

بیشتر بخوانید  معرفی بازی Up or Lava | اونلی آپ با طعم بتل رویال 

بازی Good Pizza, Great Pizza برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید ازطریق لینک‌های‌ زیر آن را دانلود کنید تا از تجریه یک بازی با محوریت پیتزا لذت ببرید.

دانلود بازی Good Pizza, Great Pizza

اخبار مرتبط