معرفی بازی موبایل Dads Monster House | خانه‌ پدری

اشتراک گذاری

بازی Dads Monster House بازیکنان را در نقش کارلوس، شخصیت اصلی بازی قرار می‌دهد که طی یک ماجرا وارد خانه قدیمی پدر خود می‌شود که اتفاقات عجیبی در آن به وجود آمده است. با معرفی این بازی همراه گیم طور باشید.

اگر از علاقه‌مندان و دنبال کنندگان بازی‌های داستانی و با گیم‌پلی اشاره و کلیک باشید احتمالا نام استودیوی Cotton Game را شنیده‌اید، استودیوی ژاپنی که با ساخت بازی‌هایی مانند سری ISOLAND و Mr. Pumpkin به شهرت رسید. یکی از ویژگی‌های اکثر بازی‌های این استودیو فضاسازی و طراحی شخصیت و روایت داستان منحصربه‌فرد آن‌ها است که بازیکنان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. بازی Dad’s Monster House یکی از ساخته‌ها همین استودیو است که بازیکنان را وارد یک دنیای عجیب و پرشده از موجودات ترسناک ولی بی‌ آزار می‌کند که البته داستان جالبی را نیز در خود دارد. با معرفی کامل این بازی همراه ما در گیم طور باشید.

بازی با یک سناریوی کاملا کلیشه‌ای آغاز می‌شود؛ در ابتدای بازی پدر شخصیت اصلی بازی یعنی کارلوس تماس می‌گیرد که با یک سری آوای نامشخص صحبت می‌کند که این کار باعث می‌شود کارلوس به خانه پدر خود برود. به محض ورود به خانه بازیکنان کنترل کارلوس را در دست می‌گیرد که باید به جست‌وجوی خانه بپردازند. در ابتدا همه چیز عادی به نظر می‌رسد تا زمانی‌که وارد اتاق‌های مختلف خانه می‌شوید که یک سری موجودات با ظاهری عجیب ولی بی‌آزار مشغول فعالیت‌های مختلفی هستند.

برای اینکه بتوانید به مشکل پیش آمده در خانه پی ببرید مجبورد هستید با هر یک از این موجودات ارتباط برقرار کنید که البته هریک از آن‌ها نیز مشکلاتی دارند

بیشتر بخوانید  اپل از تعلیق حساب سازنده Fortnite صرف‌نظر کرد

در ادامه برای اینکه بتوانید به مشکل پیش آمده در خانه پی ببرید مجبورد هستید با هریک از این موجودات ارتباط برقرار کنید که البته هر یک از آن‌ها نیز مشکلاتی دارند. به‌عنوان مثال یکی از این موجودات در حال تجربه یک بازی ویدیویی است که نمی‌تواند یکی از مراحل آن را به اتمام برساند. حالا بازیکنان باید با ورود به آن بازی سعی کنند آن مرحله را به پایان برساند که البته کار چندان آسانی نخواهد بود. به‌عنوان مثال دیگر یکی دیگر از موجودات در حال تماشای تلویزیون است که البته خراب است و باید به نحوی آن را تعمیر کنید.

محیط بازی نیز تقریبا بزرگ است که همین امر باعث شده است که یک نقشه در اختیار بازیکنان قرار داده شود که موقعیت لحظه‌ای را نشان دهد. همچنین در محیط‌های مختلف بازی آیتم‌هایی وجود دارند که باید آن‌ها را در کیف خود نگه‌داری کنید و در موقیعت لازم از آن بهره ببرید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و می‌توانید در هر قسمت از بازی که درواقع موقعیت‌های مختلف خانه است جابه‌جا شوید و با آیتم‌ها ارتباط برقرار کنید.

بازی اندروید Dads Monster House

اگر دیگر بازی‌های استودیوی Cotton Game را تجربه کرده باشید با طراحی محیط، شخصیت‌ها و به‌طور کلی گرافیک بازی‌های آن‌ها آشنایی دارید. به‌طور دقیق‌تر گرافیک بازی به شکل کارتونی و با ظاهری سیاه و سفید است که به نحوی می‌خواهد فضایی ترسناک را به وجود بیاورد که در این امر نیز تا حدودی موفق شده است. همچنین موسیقی و صداگذاری بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و اگر به توصیه اول بازی عمل کنید و با هدست بازی را تجربه کنید قطعا حس ترس و دلهره را احساس خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  معرفی بازی موبایل Tower of God: NEW WORLD | تقابل افسانه‌ها

در مجموع بازی Dad’s Monster House یک تجربه داستانی ترسناک و تعداد زیادی معماهای کم و بیش دشوار است که در حدود ۱ تا ۱.۵ ساعت سرگرمتان می‌کند. بازی Dads Monster House برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید ازطریق لینک‌های‌ زیر آن را دانلود کنید تا از تجریه یک بازی داستانی جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Dads Monster House

اخبار مرتبط