معرفی بازی مدرسه قهرمانانه من | My Hero Academia:The Strongest Hero

اشتراک گذاری

MHA:The Strongest Hero یک بازی نقش آفرینی خوش‌ساخت برای پلتقرم موبایل است که می‌تواند انتخاب خوبی برای طرفداران سبک نقش‌آفرینی و به‌خصوص علاقه‌مند به آثار انیمه‌ای محسوب شود.

تاکنون استودیو‌های بسیاری سعی کرده‌اند تا با بهره‌گیری از پتانسیل‌های بالای فیلم‌ها، سریال‌ها، انمیشن‌ها و به‌طور کلی آثار باکیفیت ساخته‌شده در این صنعت، بازی‌های مورد انتظار بسیاری را عرضه کنند. موضوعی که گاهی تنها در حد یک الهام از اثر اصلی پیش می‌رود و گاهی مانند بازی MHA:The Strongest Hero به‌طور مستقیم با داستان اصلی منبع خود همراه می‌شود. درواقع بازی MHA:The Strongest Hero از یک سریال انیمه‌ای محبوب با نام My Hero Academia برگرفته شده است که حروف اصلی نام سریال نیز در اسم بازی به‌طور مخفف‌شده به‌صورت MHA کاملا مشهود است.

جالب‌تر اینکه اگر سریال My Hero Academia را دیده باشید،‌ متوجه استفاده‌ بازی از سکانس‌ها و اتفاقات اصلی سریال نیز خواهید شد. البته باید گفت که در صورت علاقه به تماشای سریال، نباید چندان نگران لو رفتن داستان باشید. زیرا با اینکه بازی به‌طور کامل برگرفته شده از داستان سریال است، اما MHA:The Strongest Hero یک بازی آنلاین نقش آفرینی محسوب می‌شود که بیشتر روی مبارزات و موضوعات پیرامون سبک نقش آفرینی تمرکز دارد.


دانلود بازی مدرسه قهرمانانه من

بازی دارای ده‌ها کاراکتر متنوع است که هر یک از قدرت‌‌های متفاوتی نسبت به یک دیگر بهره می‌برند

داستان بازی در دنیایی جریان دارد که بیشتر مردم آن دارای قدرت‌های فراطبیعی هستند. قدرت‌هایی که برای هر شخصی می‌تواند متفاوت از دیگری باشد و ویژ‌گی‌های بسیار متنوع‌تری را ارائه کند. بنابراین طبیعی است که عده‌ای از قدرت‌های خود سو استفاده کنند تا اهداف شرورانه‌‌ای را به انجام برسانند. اما در مقابل گروه یا گروه‌هایی وجود دارند که سعی می‌کنند تا مانع به انجام رسیدن کار‌‌های این افراد شرور شوند. حال بازیکنان نیز باید با آموزش و ارتقا شخصیت‌های خود، گروهی از قهرمانان را تشکیل دهند و برای نجات مردم مبارزه کنند. MHA:The Strongest Hero از نظر نحوه‌ی مبارزه و گیم‌پلی تا حدودی به بازی محبوب Genshin Impact شباهت دارد.

بیشتر بخوانید  جهانی‌شدن و بازی‌های ویدئویی: سیاره زبانی

به‌گونه‌ای که بازیکن باید با استفاده از قدرت‌های هر شخصیت یا شخصیت‌هایی که در اختیار دارد، سعی کند تا دشمنان مشخص‌شده را در هر مرحله شکست دهد. برای مبارزه و استفاده از قدرت‌های خود نیز تنها باید روی چند دکمه‌ای که در سمت راست صفحه قرار دارند، کلیک کرد. البته به جز ضربه‌ی ساده که با علامت مشت در صفحه دیده می‌شود، برای استفاده‌ی دوباره از قدرت‌ها باید مدتی را صبر کرد. همچنین هر کاراکتر از قدرت و نحوه‌ی مبارزه‌ی مختص به خود بهره می‌برد که با ارتقا هریک از آن‌ها، می‌توان حالت‌های تازه‌ای از مبارزات را نیز به‌دست آورد.

مبارزه با دشمن و استفاده از جادو در بازی MHA:The Strongest Hero

بازی اندروید و آیفون MHA:The Strongest Hero این‌گونه دنبال می‌شود که هربار گروه‌های شرور در قسمتی از شهر درحال اجرایی کردن نقشه‌های خود هستند و این وظیفه‌ی شما و سایر بازیکنان است که مانع آن‌ها شوید. البته بازی تا حد زیادی به بازیکن در روند گیم‌پلی آزادی عمل می‌دهد تا هر بار تنها از کاراکتر‌هایی که خود انتخاب می‌کند، در مبارزات بهره ببرد. همچنین MHA:The Strongest Hero دارای گرافیک بسیار خوبی است و انیمیشن‌‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد.

به‌خصوص در مبارزات شاهد جلوه‌های اکشن بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی هستیم که برای هر شخصیت، به‌صورت منحصر‌به‌فرد و متفاوت از سایر کاراکتر‌ها طراحی شده است. به‌طور کلی MHA:The Strongest Hero دارای حالت‌های از جمله مبارزه با هوش مصنوعی و چند حالت PVP (بازیکن دربرابر بازیکن) است. البته بخش PVP بعد از رسیدن به یک سطح مشخص و کسب تعدادی از قهرمانان در دسترس قرار می‌گیرد.

گرافیک و نماهای اکشن بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و جلوه‌های زیبایی را به تصویر می‌کشند

بیشتر بخوانید  هفته‌نامه - قسمت اول | از تولد زومجی تا مرگ پدر بازی‌های ویدیویی رالف بائر

درنهایت باید گفت که MHA:The Strongest Hero به واسطه‌ی ارائه‌ی گیم‌پلی درگیر‌کننده،‌ گرافیک و طراحی بسیار‌ زیبا تمام تلاش خود را می‌کند تا به یک تجربه‌ی جذاب و پرهیجان در سبک نقش آفرینی تبدیل شود.‌ اگر طرفدار آثار‌ انیمه‌ای هستید، MHA:The Strongest Hero می‌تواند انتخاب بسیار‌ خوبی برای شما محسوب شود.

همچنین باید ذکر کرد که متاسفانه برای دانلود دیتای اولیه و اتصال به سرور، باید آی پی خود را تغییر داد. البته ممکن است چنین مشکلی در بعضی از اپراتور‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت وجود نداشته باشد و بازی بدون مشکل به سرور متصل شود. بازی موبایل MHA:The Strongest Hero را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی MHA:The Strongest Hero

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد اعلام شد

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد به کارگردانی دنی بویل را اعلام کرده است که تابستان ۲۰۲۵ این فیلم پساآخرالزمانی اکران خواهد شد.