معرفی انیمیشن جدید لگو و مارول با نام LEGO Avengers: Code Red

اشتراک گذاری

لگو و مارول از انیمیشن LEGO Avengers: Code Red پرده برداشتند و اولین پوستر این انیمیشن کوتاه را که از دیزنی پلاس پخش خواهد شد، منتشر کردند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لگو و مارول انیمیشن مشترک جدید خود را معرفی کردند. لگو و مارول با انتشار یک پوستر از انیمیشن جدید و ویژه خود با نام LEGO Marvel Avengers: Code Red پرده برداشتند. این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ مهر ۱۴۰۲) از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مثل صداپیشگان یا خلاصه داستان انیمیشن منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که این انیمیشن قرار است یک انیمیشن کوتاه باشد، اما پیش از آن در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید: 

همکاری مارول و لگو با انیمیشن ۵ قسمتی Lego Marvel Superheroes: Maximum Overload در حدود یک دهه پیش آغاز شد. سپس سه انیمیشن ۲۰ دقیقه‌ای به‌نام‌های انیمیشن Avengers Ressembled در سال ۲۰۱۵، انیمیشن Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۱۷ و انیمیشن Black Panther – Trouble in Wakanda در سال ۲۰۱۸ تولید و پخش شده بودند. پیش از این لگو و مارول به انیمیشن LEGO Avengers: Code Red برای اولین‌بار در کامیک کان سن دیگو امسال اشاره کرده بودند.

در حال حاضر تمامی انیمیشن‌های لگویی ازطریق آمازون پرایم ویدیو در دسترس است. همچنین مانند بقیه انیمیشن‌هایی لگویی مارول، قابل انتظار است که مدت زمان انیمیشن انیمیشن LEGO Avengers: Code Red در حدود ۲۰ دقیقه باشد. فصل دوم سریال Loki قرار است سریال بعدی دنیای سینمایی مارول باشد که قسمت اول فصل دوم سریال لوکی در روز سه‌شنبه، ۵ اکتبر (۱۳ مهر) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید  اولین تریلر سریال Avatar The Last Airbender نتفلیکس | اعلام تاریخ پخش

 در ادامه طرفداران مارول می‌توانند منتظر فیلم The Marvel باشند که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روی پرده‌های سینما برود. فصل دوم انیمیشن What If? نیز انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود و پخش سریال Echo و انیمیشن X-Men 97 هم تا سال ۲۰۲۴ عقب افتاده است.

اخبار مرتبط