مراحل فیلمبرداری Jurassic World 4 آغاز شد | اعلام فاش شدن نام فیلم

اشتراک گذاری

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World 4 با بازی اسکارلت جوهانسون رسما آغاز شد و همچنین اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از فیلم جدید دنیای ژوراسیک منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World 4 از این هفته در کشور تایلند آغاز شده است. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک در مالت و بریتانیا هم انجام خواهد شد. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که این فیلم قرار است بیشتر مسیر فیلم Jurassic Park و کتاب آن را دنبال کند.

همچنین به‌نظر می‌رسد که در این فیلم باید منتظر جزایر Muertes Archipelago ملقب به The Five Deaths باشیم. ازطرفی گفته می‌شود که فیلم Jurassic World 4 احتمالا Jurassic City نام خواهد داشت که البته احتمال دارد تنها نام تولیدی فیلم باشد و درنهایت این نام تغییر کند. مراحل فیلم‌برداری فیلم Jurassic World جدید از روز گذشته در تایلند آغاز شد و قرار است تا ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) در مناطقی چون بانکوک، ترانگ، پوکت، پهانگ نگا و چیانگ مای ادامه پیدا کند.

گرث ادواردز، کارگردان آثاری چون فیلم Monsters، فیلم Godzilla، فیلم Rogue One: A Star Wars Story و فیلم The Creator وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد. دیوید کپ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را بر عهده دارد. کپ پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic Park و فیلم Jurassic Park: The Lost World را که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده‌اند، در کارنامه خود داشته است.

بیشتر بخوانید  پوستر کاراکترهای فیلم Ferrari؛ گردهم‌آیی خانواده فراری

همچنین اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرده بود، ازطریق Amblin Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک حضور دارد. اسکارلت جوهانسون، جاناتان بیلی، ماهرشالا علی، روپرت فرند، مانوئل گارسیا-رولفو، لونا بلیز و دیوید ایانکو از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Jurassic World جدید به ایفای نقش بپردازند.

فیلم Jurassic World 4 برای اکران در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ (۱۱ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط