مذاکرات نهایی کریس سندرز برای ایفای نقش استیچ در فیلم لایو-اکشن Lilo and Stitch

اشتراک گذاری

کریس سندرز مشغول انجام مذاکرات نهایی برای ایفای دوباره نقش استیچ در فیلم لایو-اکشن Lilo and Stitch شرکت دیزنی است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که صداپیشه احتمالی کاراکتر استیچ در فیلم لایو-اکشن Lilo and Stitch (لیلو و استیچ) شرکت دیزنی مشخص شد و نقش برخی از بازیگران پیش‌تر معرفی‌شده مورد تأیید قرار گرفت. همان‌طور که رسانه The Hollywood Reporter گزارش داد، کریس سندرز، صداپیشه اصلی کاراکتر استیچ و کارگردان انیمیشن لیلو و استیچ مشغول انجام مذاکرات نهایی برای ایفای دوباره نقش این موجود آبی رنگ بیگانه است.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، زک گالیفیناکیس که در ماه فوریه به فیلم Lilo and Stitch پیوست، در نقش جامبا، دانشمند خالق Stitch ظاهر می‌شود. همین‌طور مشخص شد که بیلی مگنوسن نقش پلیکلی، یک موجود تک چشم بیگانه را در بازسازی لیلو و استیچ بازی می‌کند. تیا کریر، صداپیشه اصلی نانی نقش شخصیت جدیدی با نام خانم ککوآ را ایفا می‌کند؛ درحالی‌که ایمی هیل، صداپیشه اصلی خانم هاساگوا در نقش کاراکتر جدیدی با نام توتو قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان انیمیشن اصلی Lilo and Stitch می‌خوانیم: «لیلو یک دختر تنهای اهل هاوایی است که یک سگ کوچک زشت را به خانه می‌آورد و نامش را استیچ می‌گذارد. اگر استیچ یک پژوهش ژنتیکی نبود که پس از فرار از یک سیاره بیگانه به‌صورت تصادفی روی زمین فرود آمده است، یک حیوان خانگی ایده‌آل می‌شد. لیلو با عشق، ایمان و اعتقاد تزلزل‌ناپذیرش به اوهانا، مفهوم خانواده در هاوایی، مهارت توجه به دیگران را به استیج می‌آموزد».

انیمیشن Lilo and Stitch به‌عنوان ۴۲امین انیمیشن سینمایی شرکت دیزنی در سال ۲۰۰۲ روی پرده سینما رفت. دیوی چیس، کریس سندرز، تیا کریر، دیوید اوگدن استایرس، کوین مک‌دونالد، وینگ ریمز، کوین مایکل ریچاردسون و جیسون اسکات لی از صداپیشه‌هایی به‌شمار می‌آیند که در این انیمیشن هنرنمایی کردند. این انیمیشن با فروش ۲۷۰ میلیون دلاری در گیشه خوش درخشید و توانست در شاخه بهترین انیمیشن نامزد دریافت جایزه اسکار شود.

بیشتر بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Sweet Tooth دی سی از نتفلیکس | انتشار اولین تصاویر

اخبار مرتبط