مدت زمان Madame Web مشخص شد | طولانی‌ترین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی

اشتراک گذاری

به‌تازگی مدت زمان فیلم Madame Web مشخص شده است که این فیلم را تبدیل به طولانی‌ترین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز می‌کند.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم بعدی دنیای مرد عنکبوتی سونی مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در فیلم‌وب که وب‌سایت فروش بلیت سینما در کشور نروژ است، فیلم Madame Web با مدت زمان ۱ ساعت و ۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۶ دقیقه قرار است اکران شود. بدین ترتیب فیلم مادام وب به طولانی‌ترین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز تبدیل خواهد شد که این رکورد پیش از این به قسمت اول فیلم Venom با مدت زمان ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه تعلق داشت.

داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سوئینی، اما رابرتس،‌ آدام اسکات، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد، زوسیا مامیت، مایک اپس و طاهر رحیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Madame Web حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Madame Web را بر عهده داشته است. کلیر پارکر در نوشتن فیلمنامه فیلم مادام وب به کلارکسون کمک کرده است.

فیلم Madame Web قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) اکران شود. در ادامه فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و فیلم Venom 3 برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید  ۴۰ خواننده محبوب کشورمان در پلتفرم داخلی فعال شدند

اخبار مرتبط