مدت زمان رویداد Summer Game Fest 2024 مشخص شد

برخی از شرکت‌های حاضر در مراسم سامر گیم فست ۲۰۲۴

اشتراک گذاری

جف کیلی ‌به‌تازگی مدت زمانی‌که رویداد Summer Game Fest 2024 را که طول خواهد کشید، اعلام کرده است.

همانند سال‌های گذشته، ماه ژوئن میزبان رویدادها و مراسم متعددی خواهد بود. از جمله این رویدادها می‌توان به شوکیس بزرگ ایکس باکس، سامر گیم فست و Silent Hill Transmission اشاره کرد. مراسم سامر گیم فست امسال در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) و رأس ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

ساعاتی پیش، به‌طور رسمی در توییتر تایید شد که این رویداد حدود دو ساعت طول خواهد کشید و پس از آن Day of the Devs و Devolver Direct برگزار می‌شوند. شرکت 2K تایید کرده است که بازی جدیدی را در رویدادهای پیش رو معرفی خواهد کرد. بسیاری گمان می‌کنند که این بازی، Mafia 4 خواهد بود.

استودیوی پوکت‌پیر که با بازی Palworld بر سر زبان‌ها افتاد نیز اخبار هیجان‌انگیزی برای طرفداران خواهد داشت. همچنین اولین بستۀالحاقی Alan Wake 2 با نام Night Springs ممکن است به‌زودی معرفی شود. حضور Metaphor: ReFantazio نیز درکنار بازی Dragon Ball: Sparking تایید شده است.

تریلر جدیدی از بازی Monster Hunter Wilds با محوریت معرفی یک هیولا کاملا جدید در مجموعه مانستر هانتر نیز به نمایش در خواهد آمد. علاوه‌بر تمام موارد فوق، میدوری، افشاگر معروف می‌گوید اخبار جدیدی از پروژه‌های فرست پارتی سونی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  استفاده از فناوری دیالوگ جالب در بازی Marvel’s Spider-Man 2

اخبار مرتبط