مدت زمان دو قسمت پایانی فصل چهارم انیمه Demon Slayer اعلام شد | بازگشت موزان

اشتراک گذاری

استودیو یوفوتیبل با انتشار یک تریلر زمان دو قسمت آخر فصل چهارم انیمه Demon Slayer را اعلام کرد که با قسمت‌های طولانی‌تری طرف خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان دو قسمت پایانی فصل چهارم انیمه شیطان کش مشخص شده است. استودیو یوفوتیبل اعلام کرد که قسمت هفتم انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc قرار است ۴۰ دقیقه زمان داشته باشد که در روز یکشنبه، ۲۳ ژوئن (۳ تیر) پخش خواهد شد و سپس قسمت هشتم و پایانی فصل چهارم انیمه Demon Slayer در روز یکشنبه، ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر) پخش می‌شود که مدت زمان آن ۶۰ دقیقه خواهد بود.

همچنین تریلری از قسمت‌های پایانی انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc منتشر شده است که در آن تصاویری از قسمت‌های گذشته این فصل را می‌توانیم مشاهده کنیم، اما مهم‌ترین بخش آن نمایش موزان در پایان تریلر است که وعده حضور آن‌ در دو قسمت پایانی فصل چهارم انیمه Demon Slayer داده می‌شود.

تماشا از یوتیوب

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در ۲۶ قسمت تولید و پخش شد و در ادامه فصل دوم انیمه Demon Slayer در ۱۸ قسمت تولید شده بود که ۷ قسمت ابتدایی آرک داستانی Mugen Train و ۱۱ قسمت دیگر آرک داستانی Entertainment District را دنبال کردند. فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شد که در ۱۱ قسمت پخش شده است. مانگا شیطان کش توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است.

بیشتر بخوانید  مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم سریع و خشن 10

اخبار مرتبط