محتوای جذابی به فصل چهارم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 اضافه می‌شود

حالت Bit Party بازی Modern Warfare 3

اشتراک گذاری

شرکت اکتیویژن همزمان با انتشار تریلری از جزئیات محتوای Reloaded فصل چهارم بازی Modern Warfare 3 و Warzone پرده برداشت.

تریلر جدید محتوای Reloaded فصل ۴ بازی Modern Warfare 3 و Warzone جزئیات آن را به‌تصویر می‌کشند. این به‌روزرسانی که محتوای جدیدی به مود‌های مختلف بازی اضافه می‌کند در تاریخ ۶ تیر (۲۶ ژوئن) رأس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. در بخش چند‌نفره بازی یک نقشه جدید با نام Incline که در منطقه‌ای برفی در اطراف مقرهای تحقیقاتی کوه‌های ارزیکستان واقع شده است به بازی اضافه خواهد شد.

مودهای جدید بازی شامل Havoc ،Headshots Only و Mutation (بخشی از رویداد Altered Strain است) می‌شود. شرکت اکتیویژن در توضیحات این حالت‌ بازی اظهار داشت: «زمانی‌که هرج‌ومرج آغاز شود، هر دو تیم با استفاده از روش‌های تاکتیکی یا عجیب‌وغریب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. اعضای تیم در میانه‌ی بازی جابه‌جا خواهند شد و انسان‌ها جای خود را با جهش‌یافتگان تغییر خواهند داد و درنهایت گروهی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده باشد پیروز بازی خواهد بود.»

حالت Bit Party Playlist نیز مودیفایر جدیدی است که همزمان با عرضه Season 4 Reloaded در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد؛ این حالت با ظاهری پیکسلی در نقشه‌ای براساس Favela با نام Bitvela جریان دارد. اکتیویژن در توضیحات افزود: «در این حالت ازبین‌بردن حریفان موجب افزایش اندازه سر خود بازیکن می‌شود؛ این اندازه‌ها به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‌شوند و کشته شدن خود فرد اندازه سر را به‌حالت اولیه بازمی‌گرداند.

بزرگ‌تر بودن سر بازیکن امتیاز‌های بیشتری در کشتن حریفان در مود Team Deathmatch، برداشتن پلاک‌ها در مود Kill Confirmed و محافظت از موقعیت‌های Hardpoint را به‌همراه خواهد داشت. همچنین در حالت Dominion، سرهای بزرگ‌تر پرچم‌های مختلف را با سرعت بیشتری تصاحب می‌کنند.»

بیشتر بخوانید  بسته الحاقی داستانی مورتال کامبت ۱ تأیید شد

حالت دیگر The Vortex: Mosh Pit نیز نوع متفاوتی از نقشه Das Gross را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. مود زامبی بازی نیز یک چالش جدیدی را با نام Unstable Rifts دریافت می‌کند که در آن دریچه‌های متفاوتی ظاهر می‌شوند و تیم‌های مختلف باید به‌سرعت راه خود را به یکی از آن‌ها باز کنند. اکتیویژن در این راستا اظهار داشت:

«بازیکن‌ها هنگام ورود به یک Unstable Rift با موج‌های سخت و سخت‌شونده دشمنان مقابله کنند تا بتوانند چالش را به‌اتمام برسانند؛ در صورتی که آن‌ها نتوانند این کار را انجام دهند شکست می‌خورند. به اتمام رساندن یک دریچه تمام اسلحه‌ها و نیروهای شما را به حالت اولیه بازمی‌گرداند و بازیکن‌ها می‌توانند با تمام قوا به سمت دریچه بعدی حرکت کنند.»

در بخش Warzone بمب DNA در نیروگاه هسته‌ای Popov ارزیکستان منفجر شده است و مسیر‌های سمی و متفاوت جدیدی را باز کرده است. حالت‌های کوتاه‌مدت Mutation Resurgence و Mutation Buy Back قابلیت‌های جهش‌یافتگان را در اختیار بازیکن ها قرار می‌دهد. همچنین اسلحه‌های قدرت‌مند جدیدی در نقشه اضافه شده‌اند و Bunkerها نیز بیش از ۵ ابزار را شامل خواهند شد.

در اخباری دیگر مایکروسافت تایید کرد که Call of Duty: Black Ops 6 از روز عرضه روی سرویس گیم‌ پس قابل تجربه خواهد بود. این بازی در تاریخ ۴ آبان (۲۵ اکتبر) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

اخبار مرتبط