مجموع فروش بازی‌ های Monster Hunter به ۱۰۰ میلیون نسخه رسید

تصویر هنری از بازی Monster Hunter Rise

اشتراک گذاری

به‌تازگی فروش تمامی نسخه‌های بازی‌های Monster Hunter از مرز ۱۰۰ میلیون نسخه عبور و رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

مجموع آمار فروش بازی‌های سری Monster Hunter در سراسر جهان از ۱۰۰ میلیون واحد عبور کرد. کپکام رسما اعلام کرد که بازی Monster Hunter Rise با رسیدن به رکورد ۱۵ میلیون نسخه فروش، آمار بازی‌های این مجموعه را به این رقم چشمگیر رسانده است. همچنین بسته الحاقی Monster Hunter Rise: Sunbreak به هشت میلیون نسخه فروش رسیده است.

آخرین بار در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ بود که آماری از وضعیت فروش بازی‌های Monster Hunter Rise و DLC آن به‌نام Monster Hunter Rise: Sunbreak منتشر شد که نشان می‌داد بازی‌ اصلی این مجموعه به رکورد فروش ۱۳ میلیون و بسته الحاقی آن به ۶ میلیون نسخه فروش رسیده است. هم بازی و هم DLC آن از زمان عرضه به‌طور متوسط سالانه ۲ میلیون واحد را به فروش رساندند. ساخته نقش‌آفرینی سازندگان سری بازی‌های رزیدنت ایول ابتدا در سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت.

اثر موردنظر پس از گذشت تقریبا یک سال، برای پی سی عرضه شد. درنهایت بازی Monster Hunter Rise در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شد. این بازی درکنار کسب موفقیت‌های زیاد برای کپکام توانست میانگین نمره ۸۸ را از وبسایت متاکریتیک دریافت کند. به همین مناسبت، یک طراحی هنری از این بازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

تصویر هنری از بازی Monster Hunter Rise

همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، بازی Monster Hunter: World بیش از ۲۵ میلیون نسخه فروش داشت و در طول مدت زمان هفت سال از تاریخ عرضه‌ی خود تا انتشار نسخه‌ی بعدی، به‌طور متوسط یک میلیون نسخه در سال به فروش رسانده بود. این بازی همچنان پرفروش‌ترین بازی کپکام به شمار می‌رود و چندی پیش به‌لطف معرفی کمپین Return to World و تخفیف‌های فوق‌العاده به بیشترین بازیکن همزمان استیم در سه سال اخیر دست یافته است.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید Tekken 8 از محتوای فصل اول بازی رونمایی می‌کند

آخرین نسخه از سری Monster Hunter، بازی Monster Hunter Wilds نام دارد که قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن 5، کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود. هنوز جزئیات زیادی از بازی مشخص نیست اما می‌دانیم که اثر نام‌برده با همان مولفه‌های آشنای گیم‌پلی قسمت‌های اخیر این سری همراه باشد. تعداد کاربران همزمان Montser Hunter World مدت کوتاهی پس از معرفی مانستر هانتر وایلد افزایش چشم‌گیری پیدا کرد و به بالاترین تعداد در سه سال اخیر رسید.

اخبار مرتبط