مبارزه با دشمنان در تریلر گیم پلی بازی Lost Soul Aside

مبارزه با دشمنان در تریلر گیم پلی بازی Lost Soul Aside

اشتراک گذاری

در جریان همایش ChinaJoy تریلر گیم‌پلی جدیدی از Lost Soul Aside پخش شد که بسیاری از بهبودهای بازی را نشان می‌دهد.

زمان بسیار زیادی از معرفی بازی Lost Soul Aside به‌عنوان یکی از آثار پروژه China Hero Project پلی استیشن می‌گذرد، اما ظاهرا مراحل توسعه این ویدیوگیم الهام‌گرفته از مجموعه بازی‌های Devil May Cry روبه پایان است. مصداق بارز این ادعا ویدیو گیم‌پلی طولانی جدیدی است که در جریان همایش ChinaJoy از روی صفحه‌نمایش گرفته شده است و بهبودهای زیاد بازی در بسیاری از زمینه‌ها نسبت ‌به نمایش‌های پیشین را نشان می‌دهد.

سیستم مبارزات پرزرق‌وبرق Lost Soul Aside هنوز دست‌نخورده باقی مانده است و محیط‌های زیبایی در ویدیو گیم‌پلی تازه به نمایش درمی‌آید. در این بازی کنترل کازر را در دست می‌گیرید که با همزیستی با نام آرنا ادغام می‌شود. این دو باید درکنار غلبه بر دشمنان در طول مسیر برای بقا به یکدیگر تکیه کنند. دنیای بازی ترکیبی از المان‌های فانتزی و علمی-تخیلی است و گیمرها می‌توانند از سلاح‌ها و توانایی‌های مختلفی برای نابودی دشمنان استفاده کنند.

با اینکه تاریخ انتشار Lost Soul Aside اعلام نشده است، اما ظاهرا فاصله زیادی تا عرضه بازی نداریم. این بازی برای دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. درحالی‌که این بازی در ابتدا توسعه خود را زیر نظر یانگ بینگ آغاز کرد، اما درنهایت استودیو UltiZero Games وظیفه تولید آن را برعهده گرفت. این بازی اکشن تاکنون بارها به تأخیر افتاد، اما به‌گفته یانگ بینگ پروژه به‌طور پیوسته در حال پیشرفت است.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  جو منفی در تیم بایوور علیه نویسندگان استودیو

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی