مایکروسافت حمایت از کارکنان بتسدا را افزایش داد

مایکروسافت حمایت از کارکنان بتسدا را افزایش داد

اشتراک گذاری

شرکت مایکروسافت با اجرای توافق‌نامه جدیدی به ارتقای حمایت از کارمندان بتسدا پرداخته است.

زنیمکس مدیا، شرکت مادر بتسدا امروز در اعلامیه‌ای رسمی از ارتقای حقوق و حمایت شغلی از کارمندانش توسط مایکروسافت خبر داد. به‌گفته این شرکت، مایکروسافت اخیرا توافق‌نامه‌ای با اتحادیه کارگران ایالات متحده (CWA) امضا کرده است که منجر به ارتقای حقوق کارمندی اعضای ایکس باکس خواهد شد.

مایکروسافت اولین‌بار در تابستان ۲۰۲۲ و در میان حواشی خرید اکتیویژن بلیزارد، از شروع مذاکره با اتحادیه آمریکایی برای امضای توافق‌نامه خبر داد. درنهایت این شرکت پس از نهایی شدن خرید اکتیویژن بلیزارد خاطرنشان کرد همچنان کار روی توافق مذکور با CWA را ادامه می‌دهد. حال به‌نظر می‌رسد این توافق نهایی شده و نتیجه خوبی برای کارمندان ایکس باکس داشته است.

تنهایی در فضا از بازی استارفیلد

در توضیح این موضوع پیج برانسون، یکی از کارکنان زنیمکس گفت: «اکنون هزاران نفر از همکاران ما در زنیمکس مسیری آزاد و منصفانه برای متحد شدن در جهت شرایط کاری بهتر در اختیار دارند. زمانی‌که ما اتحادیه خود را تحت یک توافقنامه قانونی مشابه سازماندهی کردیم، روندی واضح در پیش گرفتیم. ازطرفی مدیران سعی نکردند روی تصمیم کسی تاثیر بگذارند و شرکت دخالتی در روند رای‌گیری نداشت.

قدرت بیشتر با تعداد بیشتر میسر می‌شود و با افزایش تعداد ما در زنیمکس یا مایکروسافت و به‌طور کلی در صنعت بازی‌های ویدیویی، می‌توانیم احترامی را که سزاوار آن هستیم به‌دست آوریم و استانداردهای شرایط کاری را برای همه کارکنان این صنعت ارتقا دهیم. وقتی ما سود ببریم، مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها هم نفع خواهند بود و این موضوع به پایداری شرایط کاری این صنعت برای کارمندان فعلی و آینده کمک می‌کند.»

بیشتر بخوانید  زمان عرضه نینتندو سوییچ 2 لو رفت

باتوجه‌به اینکه مایکروسافت در هفته‌های گذشته به‌خاطر تعدیل نیرو و تعطیلی چند استودیوی بتسدا با انتقادهای زیادی مواجه شد، این اقدام اخیر می‌تواند سازنده تلقی شود. بااینکه هنوز مشخص نیست این توافق چه تاثیراتی خواهد داشت، اما واضح است که کارمندان ایکس باکس به‌خصوص بتسدا به منفعت آن در جهت ارتقای امنیت شغلی امیدوار هستند.

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی