مایکروسافت احتمالا اپلیکیشن ایکس باکس ریواردز را تعطیل می‌کند

مایکروسافت احتمالا اپلیکیشن ایکس باکس ریواردز را تعطیل می‌کند

اشتراک گذاری

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد اپلیکیشن ایکس باکس ریواردز را غیرفعال کرده و عملکرد آن را در اکوسیستم ایکس باکس ادغام کند.

اپلیکیشن ایکس باکس ریواردز به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهد امتیازهایی را ازطریق انجام فعالیت‌های گوناگون به‌دست آورند و آن‌ها را برای به‌دست آوردن پاداش‌ها خرج کنند. با این وجود ایکس باکس ریواردز از مدت‌ها قبل به‌دلیل رابط کاربری ضعیف و کمبودهای کیفی مورد انتقاد کاربران ایکس باکس قرار گرفته و حال به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد تعطیلی آن را داشته باشد.

اخیرا یک کاربر برزیلی هنگام تلاش برای دسترسی به Xbox Rewards با پیغامی مواجه شد که در آن اطلاعاتی از برنامه‌های آینده مایکروسافت برای این نرم‌افزار به چشم می‌خورد. طبق این پیام، برنامه ایکس باکس ریواردز در پایان نوامبر امسال تعطیل خواهد شد و مایکروسافت بخش ریواردز را ازطریق یک هاب یکپارچه و ساده‌سازی شده روی پلتفرم‌های ایکس باکس در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد.

صفحه جدید جوایز در آپدیت ایکس باکس

در این پیام که توسط وب‌سایت VGC بازنشر شد، آمده است: «ما عملکرد بخش ریواردز را در ایکس‌ باکس بازسازی، ساده‌سازی و ادغام کرده‌ایم. این کار باعث می‌شود این بخش بیشتر روی تجربه بازی و فعالیت‌هایی تمرکز کند که بازیکن‌ها تمایل دارند. با هاب جدید ریواردز در ایکس باکس، بازیکن‌ها دیگر نیازی به استفاده از نرم‌افزار جدا برای کسب یا استفاده از امتیاز خود نخواهند داشت. از دسامبر امسال، پیشنهادهای جدید را در نرم‌افزار ریواردز منتشر نمی‌کنیم و به‌جای آن روی فعالیت‌های تازه در هاب جدید تمرکز خواهیم کرد.

این تغییر جهت ساده‌سازی و یکپارچگی تجربه بخش ریواردز برای بازیکن‌ها و کمک به آن‌ها برای دسترسی بهتر به همه پیشنهادها و فعالیت‌های مربوط‌به ایکس باکس در یک محل مناسب است. مجموعه هفتگی فعالیت‌های بخش ریواردز تا پایان نوامبر ادامه خواهد داشت و پس از آن غیرفعال می‌شود. هاب جوایز ایکس باکس بخشی از برنامه Microsoft Rewards باقی می‌ماند و هر امتیازی که در ایکس‌ باکس به‌دست می‌آورید، به امتیازهای سایر بخش‌های برنامه اضافه خواهند شد».

بیشتر بخوانید  نمایش گرافیک نسخه نینتندو سوییچ در تریلر بازی Hogwarts Legacy

مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی توقف اپ Xbox Rewards را اعلام نکرده است اما اگر محتوای پیام ذکر شده صحیح باشند، احتمالا خبر آن در روزهای آینده به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط