لوگو جدید فیلم Deadpool 3 توسط کوین فایگی نمایش داده شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌تازگی با کلاهی با لوگو جدید فیلم Deadpool 3 در بین عموم حضور پیدا کرده است.

مدتی پیش مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 به پایان رسید و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوگو جدید فیلم ددپول ۳ به‌تازگی نمایش داده شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌تازگی در مراسم Saturn Awards حضور پیدا کرده است که نکته جالب توجه آن نقش بستن لوگو فیلم Deadpool 3 روی کلاه فایگی است. این لوگو تازه درواقع ترکیبی از صورت شخصیت ددپول و ولورین است و در پشت کلاه فایگی نوشته «Deadpool 3 Cast & Crew ’24» دیده می‌شود.

این نوشته درواقع به‌جای نام رسمی فیلم ددپول ۳ است که گفته می‌شود این فیلم قرار است نامی متفاوت داشته باشد و در نام آن به شخصیت ولورین نیز اشاره خواهد شد. انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Deadpool 3 هفته آینده در بامداد روز دوشنبه در مسابقه سوپر بول پخش شود، اما پیش از آن می‌توانید شاهد تصاویر کوین فایگی با کلاهی با طرح لوگو این فیلم باشید:

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید  نمایش هیولاها در تریلر جدید انیمه Kaiju No. 8 با اعلام زمان حدودی پخش

فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

اخبار مرتبط