لغو دو سریال کونگ فو و The Winchesters توسط شبکه The CW

اشتراک گذاری

شبکه تلویزیونی The CW از لغو سریال Kung Fu پس از ۳ فصل و سریال The Winchesters پس از ۱ فصل خبر داد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه The CW سریال Kung Fu (کونگ فو) را پس از ۳ فصل و سریال The Winchesters (خانواده وینچستر)، پیش‌درآمد Supernatural (سوپرنچرال) را پس از یک فصل لغو کرد.

شبکه تلویزیونی The CW اخیرا با انتشار یک بیانیه تازه اظهار داشت: «در نتیجه بازنگری شبکه سی‌دابلیو مجبور به اتخاذ تصمیمات دشواری در خصوص برنامه نمایش‌ها شدیم. از شرکای خود در شرکت برادران وارنر، بازیگرها و عوامل تولید سریال Kung Fu و سریال The Winchesters به‌خاطر تمام تلاش‌ها، خلاقیت و فداکاری‌هایشان سپاسگزاریم».

ریبوت سریال Kung Fu ماجراهای نیکی شن (با نقش‌آفرینی اولیویا لیانگ) را دنبال می‌کند که تحت تأثیر بجران یک چهارم زندگی از دانشگاه انصراف می‌دهد و در سفری سرنوشت‌ساز به صومعه‌ای دورافتاده در چین می‌رود. نیکی پس از بازگشت به سان فرانسیسکو متوجه می‌شود که زادگاهش درگیر جنایت و فساد شده است و والدینش با نام‌های جین (با هنرنمایی تزی ما) و می‌لی (با بازی تن خنگ هوآ) تحت سلطه گروهی از تبه‌کاران چینی هستند.

سریال The Winchesters «قصه ناگفته حماسی» جان و مری وینچستر، والدین دو شکارچی شیاطین با نام‌های سم و دین را تعریف می‌کند که همه چیز را برای نجات عشق خود و کل دنیا به خطر می‌اندازند. داستان این سریال از دیدگاه دین با هنرنمایی جنسن اکلس روایت می‌شود که به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این اسپین‌آف نیز فعالیت داشت.

سی‌دابلیو اخیرا سریال Walker: Independence (واکر: استقلال) را لغو کرد. هنوز سرنوشت سریال‌ All American: Homecoming (همه آمریکایی‌ها: بازگشت به خانه)، سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) و سریال Gotham Knights (شوالیه‌های گاتهام) مشخص نیست، اما احتمالا اخبار خوبی از آن‌ها نیز به گوش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید  تریلر فیلم جوکر ۲؛ خنده‌های غم‌انگیز شاهزاده جرم‌وجنایت

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد اعلام شد

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد به کارگردانی دنی بویل را اعلام کرده است که تابستان ۲۰۲۵ این فیلم پساآخرالزمانی اکران خواهد شد.