قسمت سوم Final Fantasy Remake مبارزات گسترده‌تری خواهد داشت

قسمت سوم Final Fantasy Remake مبارزات گسترده‌تری خواهد داشت

اشتراک گذاری

کارگردان سه‌گانه Final Fantasy Remake طی مصاحبه‌ای ادعا کرد که نسخه سوم آزادی بیشتری در مبارزات بازی را در اختیار گیمرها قرار خواهد داد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth باوجود بازخوردهای مثبت منتقدان، نتوانست به اهداف فروش شرکت Square Enix دست یابد؛ با این‌وجود توسعه نسخه سوم این سه‌گانه همچنان بر قوت خود باقی است، اما با گذشت زمان اطلاعات مختلفی از این بازی فاش می‌شود.

برای مثال در جدیدترین قسمت برنامه Inside Square Enix، اعضای تیم سازنده فاینال فانتزی ریبرث در مورد پیاده‌سازی ایده‌های خود در نسخه بعدی بازی صحبت کردند. تروکی اندو، کارگردان مبارزات سه‌گانه فاینال فانتزی ریمیک تأکید کرد که این استودیو قصد دارد تا «آزادی‌عمل بیشتری» را در اختیار بازیکن‌ها و به‌طور کلی گیم‌پلی و مبارزات این اثر قرار دهد.

نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی نیز در این راستا اعلام کرد که تیم سازنده امیدوار است نسخه پایانی این سه‌گانه «نوع متفاوتی از تجربه گیم‌پلی» میان دو نسخه پیشین را ارائه دهد. آن‌ها قصد دارند تا توسعه این بازی را هرچه زودتر به اتمام برسانند. اوایل سال جاری یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده بازی اعلام کرد که برنامه اسکوئر اینکس تکمیل کردن روند ساخت بازی طی سه سال است؛ با درنظر داشتن این اطلاعات می‌تواند انتظار داشت که نسخه پایانی Final Fantasy 7 Remake تا سال ۲۰۲۷ منتشر شود.

بیشتر بخوانید  بازی God of War Ragnarok احتمالا به‌زودی روی پی سی عرضه می‌شود

اخبار مرتبط