فیلم Godzilla x Kong به یک رکورد مهم دست پیدا کرد

اشتراک گذاری

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire سرانجام به پر فروش‌ترین قسمت دنیای هیولایی مانسترورس تبدیل شده است.

با‌اینکه نسخه خانگی فیلم Godzilla x Kong مدتی می‌شود که منتشر شده است، اما فروش جهانی این فیلم هیولایی ادامه دارد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Godzilla vs. Kong به یک رکورد مهم دست پیدا کرده است. فروش جهانی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire رسما از مرز ۵۷۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ مجموعه Monsterverse تبدیل شده است.

این رکورد پیش از این به فیلم Kong Skull Island با فروش ۵۶۸.۶ میلیون دلار تعلق داشت و حالا فیلم Godzilla x Kong با فروش بیش از ۵۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان این جایگاه را به‌دست آورده است. این فروش شامل بیش از ۱۹۶.۳ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۳۷۳.۷ میلیون دلار در گیشه گیشه بین‌المللی می‌شود. همچین فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در ۳۵ بازار مثل برزیل، کلمبیا، فرانسه، هند، اندونزی، مکزیک و امارات پر فروش‌ترین فیلم دنیای مانسترورس بوده است.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.

همچنین دنباله فیلم Godzilla x Kong در دست ساخت است که گرنت اسپوتر، کارگردان فیلم I Am Mother وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گودزیلا x کونگ بر عهده دیوید کالاهام، نویسنده فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings و انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse خواهد بود. این فیلم هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست.

بیشتر بخوانید  مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم سریع و خشن 10

اخبار مرتبط