فیلم Dune 3 احتمالا ساخته خواهد شد

اشتراک گذاری

گفته می‌شود که برادران وارنر از هم‌اکنون به ساخت فیلمی براساس رمان Dune: Messiah به کارگردانی دنی ویلنوو چراغ سبز نشان داده است.

حدود دو ماه دیگر فیلم Dune Part 2 روی پرده‌های سینما خواهد رفت، اما دنی ویلنوو بارها از علاقه‌اش به ساخت سه‌گانه تل‌ماسه گفته است. ویلنوو می‌خواهد قسمت سوم فیلم Dune را براساس رمان Dune Messiah تولید و اکران کند تا داستان پل اتریدیز تکمیل شود. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است فیلم تل‌‌ماسه ۳ هم‌اکنون در دست ساخت باشد. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده هالیوود اخیرا گفته است که برادران وارنر به ساخت فیلم Dune: Messiah چراغ سبز نشان داده است.

طبق گفته اسنایدر، فیلم Dune 3 قرار است در سال ۲۰۲۷ اکران شود. اسنایدر گفت: «همین الان چیزهای زیادی می‌شنوم که برادران وارنر انقدر به دیدگاه ویلنوو برای Dune خوش‌بین است که به ساخت قسمت سوم این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۷ چراغ سبز نشان داده است. برادران وارنر قسمت دوم را به‌عنوان یک موفقیت در گیشه نگاه می‌کند و حتی افراد داخل استودیو پیش‌بینی افتتاحیه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری را دارند. این ممکن است کمی خوشبینانه به‌نظر برسد، اما باتوجه‌به به تریلرهای منتشر شده و بالا بردن انتظارات، به سختی می‌توان این پیش‌بینی را رد کرد.»

دنی ویلنوو پیش از این گفته بود که فیلمنامه فیلم Dune 3 تقریبا تکمیل شده است، اما به‌نظر می‌رسد که حتی با وجود عملکرد تجاری احتمالی موفق فیلم Dune 2 در گیشه، مواردی باعث می‌شود تا فاصله تولید و اکران بین دو قسمت کمی زیاد باشد. همچنین ویلنوو ممکن است پیش از کارگردانی قسمت سوم فیلم Dune، یک فیلم کوچک‌تر را کارگردانی کند. رمان Dune Messiah درواقع دومین رمان Dune Chronicles است که در سال ۱۹۶۹ منتشر شد. اتفاقات این رمان حدود ۱۲ سال پس از حوادث کتاب اول جریان دارد.

بیشتر بخوانید  اولین تریلر فیلم Venom 3 آخرین ماجراجویی تام هاردی و ونوم را نشان می‌دهد

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌ است.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط