فیلم Deadpool and Wolverine رکورد مدت زمان فیلم‌های ددپول را شکست

اشتراک گذاری

مدت زمان احتمالی فیلم Deadpool and Wolverine مشخص شده است که این فیلم نسبت به دو قسمت قبلی ددپول طولانی‌تر خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم ددپول و ولورین مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت AMC Theaters، مدت زمان فیلم Deadpool and Wolverine قرار است ۱۲۷ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۷ دقیقه باشد. مدت زمان این فیلم باعث می‌شود تا فیلم ددپول و ولورین به طولانی‌ترین فیلم ددپول تبدیل شود. مدت زمان فیلم Deadpool در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۰۸ دقیقه یا به عبارتی ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه و مدت زمان فیلم Deadpool 2 در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۱۹ دقیقه یا به عبارتی ۱ ساعت و ۵۹ دقیقه بوده است.

همچنین در مقایسه با فیلم‌های مستقل ولورین، مدت زمان فیلم X-Men Origins: Wolverine حدود ۱۰۷ دقیقه، فیلم The Wolverine حدود ۱۲۶ دقیقه و فیلم Logan حدود ۱۳۷ دقیقه بوده‌اند. در هر حال مدت زمان فیلم Deadpool and Wolverine که تا زمان اکران می‌تواند تغییر کند، تقریبا مشابه بسیاری از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است و فاصله زیادی تا تبدیل شدن به طولانی‌ترین فیلم این مجموعه دارد. فیلم Avengers: Endgame با مدت زمان ۳ ساعت و ۱ دقیقه همچنان طولانی‌ترین فیلم تاریخ MCU است.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید  صحنه قطار فیلم Mission Impossible 7 با الهام از بازی آنچارتد 2 ساخته نشده است

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

اخبار مرتبط