فیلم ونوم ۳ به کار مجموعه پایان خواهد داد

اشتراک گذاری

تیم راثمن، مدیرعامل سونی پیکچرز اعلام کرد که Venom: The Last Dance آخرین فیلم مجموعه ونوم خواهد بود.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم Venom: The Last Dance (ونوم: آخرین رقص) پایان کار این مجموعه را رقم خواهد زد. تیم راثمن، رئیس و مدیرعامل سونی پیکچرز اخیرا در گفت‌وگو با رسانه Deadline به فیلم‌های آتی شرکت اشاره کرد و در بخش دیگری از اظهارات خود تأیید کرد که مجموعه فیلم‌های ونوم با اکران سومین دنباله به پایان راه خود می‌رسد. او در این‌باره گفت: «سومین و آخرین فیلم Venom بسیار شگرف خواهد بود.»

فیلم Venom: The Last Dance با نقش‌آفرینی تام هاردی برای اکران در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده است. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از این دنباله در دست نیست. تام هاردی دوباره برای ایفای نقش اصلی ونوم ۳ بازمی‌گردد و جونو تمپل، بازیگر سریال Ted Lasso (تد لاسو) و چیویتل اجیوفور، بازیگر فیلم Twelve Years a Slave (دوازده سال بردگی) نیز در این فیلم بازی می‌کنند؛ هرچند درحال‌حاضر نقش‌های آن‌ها مشخص نیست.

کلی مارسل، نویسنده فیلم‌های Venom و Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید)، در نخستین تجربه کارگردانی سکان هدایت قسمت سوم ونوم را در دست می‌گیرد. تام هاردی، کلی مارسل، ایمی پاسکال، آوی آراد، مت تولماچ و هاچ پارکر به‌عنوان تهیه‌کنندگان ونوم: آخرین رقص فعالیت می‌کنند. کلی مارسل فیلم‌نامه این فیلم را براساس داستانی از خود و تام هاردی به رشته تحریر درآورده است، اما فعلا جزئیات آن مخفی نگه داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید  اولین بازیگران فیلم Until Dawn مشخص شدند

اخبار مرتبط