فیلم لایو اکشن ناروتو توسط کارگردان Shang-Chi ساخته می‌شود

اشتراک گذاری

دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi پس از توافق با لاینزگیت وظیفه کارگردانی فیلم لایو اکشن ناروتو را بر عهده گرفته است.

آذر امسال خبری منتشر شد مبنی‌براینکه لاینزگیت به‌دنبال ساخت فیلم Naruto است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم لایو اکشن ناروتو مشخص شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Naruto را بر عهده گرفته است. لاینزگیت که بیشتر برای ساخت مجموعه جان ویک و فیلم Borderlands این روزها شناخته می‌شود، وظیفه تولید و پخش این فیلم را بر عهده دارد.

در خبر اول اعلام شده بود تاشا هو، دستیار نویسنده سریال The Witcher: Blood Origin، نویسنده فیلمنامه فیلم Red Sonja و سازنده انیمیشن Tomb Raider وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ناروتو را بر عهده گرفته است، اما هالیوودریپورتر در خبر خود اشاره‌ای به حضور این نویسنده نکرده است و بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد که برنامه سازندگان فیلم تغییر کرده باشد و کنترل کامل فیلم را در اختیار دنیل کرتون گذاشته باشند.

دستین دنیل کرتون بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Short Term 12، فیلم The Glass Castle، فیلم Just Mercy و فیلم شانگ چی شناخته می‌شود. او در ابتدا قرار بود فیلم Avengers: The Kang Dynasty را کارگردانی کند، اما در ادامه به علت تاخیرهای پیاپی فیلم تصمیم به جدایی از این پروژه گرفت. بااین‌حال او همچنان وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi 2 و دو قسمت از سریال Wonder Man را بر عهده دارد و تمرکز او روی این پروژ‌ه‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید  انیمیشن Inside Out 2 پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ شد

مانگا ناروتو اثر ماساشی کیشیموتو است که اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ پخش شد و در ۷۲ جلد نوشته و تا سال ۲۰۱۴ عرضه شد. پخش انیمه Naruto نیز از سال ۲۰۰۲ آغاز شد و تا سال ۲۰۰۷ ادامه داشت و سری اصلی ناروتو در ۲۲۰ قسمت تولید شده است. در ادامه انیمه Naruto: Shippuden که دنباله انیمه ناروتو بود، در سال ۲۰۰۷ پخش آن آغاز شد و پخش آن تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت. این انیمه در ۵۰۰ قسمت تولید شده است.

سپس انیمه Boruto: Naruto Next Generations که تمرکز آن روی بروتو، پسر ناروتو است و اقتباسی از مانگا آن محسوب می‌شود، تولید شد که پخش آن در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و تا مارس ۲۰۲۳ ادامه داشته است و در مجموع شاهد تولید ۲۹۳ قسمت از این انیمه بوده‌ایم.

اخبار مرتبط