فیلم فرمول یک برد پیت بودجه سرسام‌آوری دارد

اشتراک گذاری

ظاهرا فیلم Apex به کارگردانی جوزف کوشینسکی و با بازی برد پیت، هزینه تولید بسیار زیادی دارد.

فیلم فرمول یک جوزف کوشینسکی با عنوان موقت Apex همچنان در رویدادهای فرمول یک مراحل فیلم‌برداری خود را می‌گذراند. این محصول شرکت اپل با بازی برد پیت، تازه‌ترین ساخته کوشینسکی پس از موفقیت فیلم Top Gun: Maverick است. حالا طبق گزارش اسکات مندلسون از رسانه پاک، به‌نظر می‌رسد که به‌دلیل تأخیرها و فیلم‌برداری‌های مجدد، بودجه فیلم ایپکس به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

با اینکه اپل با آی‌مکس برای رزرو سینماها صحبت کرده، اما فیلم Apex همچنان بدون تاریخ اکران و توزیع‌کننده باقی مانده است. سونی و برادران وارنر گزینه‌های محتمل خریداری این فیلم هستند و مذاکرات همچنان ادامه دارند.

هزینه حقوق و مجوزهای مربوط‌به فیلم‌برداری فیلم در مسابقات فرمول یک بسیار زیاد بود و همچنین عوامل ساخت فیلم نیز درخواست دستمزد اولیه بالایی داشتند. این موضوع باعث شد که هیچ استودیویی به‌جز اپل، به‌سراغ ساخت و تأمین بودجه فیلم Apex نرود. حالا اپل با شرکت‌های توزیع احتمالی تماس گرفته است و از آن‌ها می‌پرسد که در صورت تصاحب امتیاز اکران، فیلم را چه زمانی پخش می‌کنند.

این فیلم با بازی برد پیت، دامسون ایدریس، کری کندن و توبیاس منزیس، داستان راننده‌ای بازنشسته با بازی برد پیت را روایت می‌کند که برای مربی‌گری یک راننده جوان با بازی دامسون ایدریس بازنشستگی را کنار می‌گذارد و در یک حرکت بزرگ برای کسب افتخار، هم‌تیمی او در مسیر مسابقه می‌شود.

پیش از فیلم Top Gun: Maverick، کوشینسکی بیشتر برای کارگردانی آثار علمی-تخیلی مختلف مانند فیلم Oblivion، فیلم Tron: Legacy و فیلم Only the Brave شناخته می‌شد. او اکنون به یکی از کارگردان‌های فیلم‌های پرهزینه در سینما تبدیل شده است. کوشینسکی و عوامل تولید برای فیلم Apex کوچک‌ترین دوربین قابل‌حمل 6K را طراحی کردند تا تماشاگر را به اتاقک راننده ببرند. تکنولوژی به‌کاررفته در این فیلم برای اولین‌بار در سینما استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید  نسخه‌های عجیب ددپول در تصاویر فیلم Deadpool and Wolverine

اخبار مرتبط