فیلم جدید جان ویک براساس شخصیت دانی ین ساخته می‌شود

اشتراک گذاری

لاینزگیت در حال ساخت اسپین‌آف دیگری از مجموعه جان ویک با بازی دانی ین، بازیگر نقش کین در فیلم John Wick 4 است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسپین‌آف دیگری از مجموعه جان ویک در دست ساخت است. لاینزگیت در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت کین با بازی دانی ین است که در فیلم John Wick: Chapter 4 برای اولین‌بار شاهد حضور این شخصیت بودیم. دانی ین برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش کین در این فیلم اکشن بدون نام باز خواهد گشت. کین یک قاتل نابینا از های تیبل و دوست قدیمی جان ویک است.

این پروژه پس از آن رخ می‌دهد که ین که قهرمان فیلم‌های اکشن هنگ کنگ است، باعث شد تا چاد استاهلسکی کلیشه‌های مرسوم آسیایی در فیلمنامه اولیه فیلم جان ویک 4 را تغییر دهد. استاهلسکی در ادامه تصمیم گرفت تا تغییراتی در نام و لباس شخصیت ین در فیلم ایجاد کند. دانی ین که متولد کشور چین است، بیشتر برای بازی در مجموعه فیلم Ip Man شناخته می‌شود و از جمله کارهای او در هالیوود می‌توان به حضور در فیلم Rogue One: A Star Wars Story و فیلم Mulan اشاره کرد.

چاد استاهلسکی، خالق مجموعه جان ویک روی ساخت فیلم شخصیت کین براساس قرارداد چند جانبه‌ای که با لاینزگیت دارد، نظارت خواهد داشت. مراحل فیلم‌برداری و تولید اسپین‌آف جدید جان ویک از سال ۲۰۲۵ در هنگ کنگ آغاز خواهد شد و همچنین رابرت اسکینز، نویسنده ۱۰ قسمت از سریال The Son و ۵ قسمت از سریال The Umbrella Academy وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جان ویک با محوریت شخصیت کین را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید  موشکافی در گذشته اسرارآمیز تام هالند در نخستین تریلر سریال کوتاه The Crowded Room

فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس به‌عنوان اولین اسپین‌آف مجموعه جان ویک برای اکران در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۵ (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سریال دیگری از دنیای جان ویک در حال ساخت است و گفته می‌شود که فیلمنامه فیلم John Wick 5 نیز مراحل نگارش خود را سپری می‌کند.

اخبار مرتبط