فیلم‌برداری بازی Death Stranding 2 به پایان رسید

تریلر Death Stranding 2 با محوریت داستان و گیم‌پلی پخش شد

اشتراک گذاری

هیدئو کوجیما تأیید کرد که مراحل ضبط و فیلم‌برداری بازی Death Stranding 2: On the Beach به پایان رسیده است.

هیدئو کوجیما چندین ماه پس از پخش تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach در رویداد State of Play تأیید کرد که کار ضبط و فیلم‌برداری با حضور بازیگرها به پایان رسیده است. این کارگردان پرآوازه اخیرا اعلام کرد که بازی دث استرندینگ ۲ وارد «مرحله اصلاح و تنظیم» شده است که تقریبا یک سال به طول می‌انجامد.

براین‌اساس بازیکن‌ها احتمالا می‌توانند در تابستان/پاییز ۲۰۲۵ منتظر عرضه بازی Death Stranding 2 باشند. هیدئو کوجیما مشخص نکرد که کار ضبط و فیلم‌برداری برای بازیگرهای انگلیسی یا ژاپنی (یا هر دو) به پایان رسیده است. اگر مرحله تنظیم شامل اصلاح و رفع اشکالات باشد، این احتمال وجود دارد که در ماه‌های آتی تریلر گیم‌پلی دث استرندینگ ۲ به نمایش درآید. شاید حتی یک تریلر تازه در رویداد احتمالی PlayStation Showcase پخش شود.

بازی Death Stranding: On the Beach در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ منحصرا دردسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. این بازی در یک قاره متفاوت نسبت‌به نسخه اول دث استرندینگ جریان دارد و وظیفه کنترل سم بریجز را به گیمرها محول می‌کند که به‌دنبال تأسیس شبکه Chiral است. کشتی ماژلان نیز به‌عنوان یک پایگاه عملیاتی غیرنظامی عمل می‌کند که می‌تواند با فرو رفتن در قیر و سفر در زیر زمین به مکان‌های مختلف برود.

بیشتر بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی Final Fantasy Pixel Remaster برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ

اخبار مرتبط