فورتنایت میزبان محتوایی با طرح Fallout می‌شود

اشتراک گذاری

شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که بازی Fortnite به‌زودی محتوای جدیدی با حال‌وهوای مجموعه Fallout دریافت می‌کند.

شرکت اپیک گیمز در پست جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به آپدیت جدید Fortnite با محوریت مجموعه Fallout اشاره کرد. در این پست تصویر لباس زرهی مشهور فال‌اوت را مشاهده می‌کنیم؛ تصویری که پس از انتشار سریال این مجموعه در گوشه و کنار دیده می‌شود. همچنین در اخبار این بازی هم به Brotherhood of Steel، مشهورترین جناح دنیای فال‌اوت اشاره شده است که در فصل سوم از چپتر پنجم فورتنایت حضور خواهد یافت.

فصل سوم از چپتر پنجم فورتنایت در تاریخ ۴ خرداد (۲۴ مه) آغاز خواهد شد. جزئیات دیگری از همکاری بین مجموعه آخرالزمانی بتسدا و بازی بتل رویال محبوب اپیک گیمز در دست نیست. همچنین مشخص نیست که دامنه این همکاری تا چه حد گسترده خواهد بود و شاید شاهد انتشار موسیقی، پوسته، ایموت یا باندل‌های مختلف باشیم. البته شاید همکاری بین این دو شرکت به اقتباس تلویزیونی Fallout ارتباط داشته باشد که از شبکه پرایم ویدیو پخش شد.

به‌عنوان مثال می‌توان انتظار داشت که پوسته‌های متفاوتی از لوسی، ماکسیموس و غول (کوپر هاوارد)، سه شخصیت اصلی این اقتباس تلویزیونی برای بازی فورتنایت عرضه شوند. هر کدام از این شخصیت‌ها سلاح‌ها و جملات خاص خود را دارند؛ پس شاید این اتفاق خیلی هم بعید نباشد. به‌هرشکل درحال‌حاضر باید منتظر باشیم و ببینیم که در تاریخ ۴ خرداد چه محتوایی به بازی Fortnite راه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید  ایکس باکس شاید در فکر عرضه کنسول دستی باشد

اخبار مرتبط