فهرست بازی های ایکس باکس لایو گلد ژوئن ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است دو بازی در ماه ژوئن ۲۰۲۳ در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گلد و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت قرار خواهند گرفت.

به‌تازگی فهرست بازی‌های رایگان ماه ژوئن ۲۰۲۳ سرویس ایکس باکس گلد مشخص شده است. در این ماه دو بازی در دسترس کاربران این سرویس و مشترکان ایکس باکس گیم پس آلتیمیت قرار خواهد گرفت. بازی Adios از روز ۱۱ خرداد (۱ ژوئن) تا تاریخ ۹ تیر (۳۰ ژوئن) قابل دانلود است و امکان دسترسی به بازی The Vale: Shadow of the Crown از ۲۶ خرداد (۱۶ ژوئن) تا ۲۴ تیر (۱۵ ژوئیه) برقرار خواهد بود.

بازی Adios اثری اول شخص و سینمایی درباره‌ی پایبندی به تصمیمی پیچیده است. شما در نقش یک پرورش‌دهنده خوک در کانزاس قرار می‌گیرید که یک روز تصمیم گرفته دیگر به اوباش اجازه ندهد از خوک‌ها برای دفع اجساد استفاده کنند. یک آدمکش از این اوباش که دوست شما هم است، روزی را با شما سپری می‌کند تا شما را متقاعد کند که تصمیم خود را تغییر دهید و جواب بازیکن، تعیین‌کننده‌ی ادامه‌ی زندگی او است. تکمیل این بازی تنها دو ساعت طول می‌کشد و می‌توانید به‌راحتی با تجربه‌ی آن گیم‌اسکور جمع کنید.

بازی The Vale: Shadow of the Crown اثری اکشن ماجراجویی، داستان‌محور و مبتنی‌بر صدا است که از صدای سه‌بعدی و بازخورد لمسی دسته استفاده می‌کند تا تجربه‌ای را در گیم‌پلی ارائه دهد که مرز بین بازیکن و کاراکتر را می‌شکند. به‌گفته Fallen Squirrel، سازنده این ویدئوگیم، بازی The Vale قصد دارد جان تازه‌ای به نبردهای قرون وسطایی بدهد و یک تجربه نو برای گیمرهای بینا و افراد کم‌بینا باشد. برای دریافت هر هزار گیم‌اسکور این بازی تقریبا به ۶ ساعت زمان نیاز دارید.

بیشتر بخوانید  دی‌ال‌سی Dawntrail بازی Final Fantasy 14 با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شده است

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

منتظر سریال Arkham Asylum نباشید

رسانه ورایتی گزارش داد که سریال Arkham Asylum شبکه مکس لغو شده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال Arkham Asylum