فهرست بازی‌های رایگان اوت ۲۰۲۳ سرویس Games with Gold

اشتراک گذاری

شرکت مایکروسافت از آخرین فهرست بازی‌های سرویس Games with Gold ایکس باکس رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت از فهرست بازی‌های ماه اوت ۲۰۲۳ سرویس Games With Gold ایکس باکس رونمایی کرده است. کاربران این سرویس اشتراکی در ماه آینده می‌توانند به تجربه بازی پلتفرمر Blue Fire و بازی مسابقه‌ای Intertial Drift در کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بپردازند. کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت نیز نیز به این آثار دسترسی خواهند داشت.

بازی Blue Fire از بازیکن‌ها می‌خواهد ماجراجویی جدیدی را برای کشف معابد پس از چالش‌، نبرد با دشمنان سرکش و انجام مأموریت‌های جانبی آغاز کنند. در توضیحات بازی Intertial Drift می‌خوانیم: «در این بازی آرکید مسابقه‌ای به رقابت با یکدیگر بپردازید که از هندلینگ و مکانیزم‌های دریفت منحصربه‌فردی بهره می‌برد. از میان ۱۶ ماشین و ۲۰ مسیر مسابقه خاص یکی را به دلخواه انتخاب کنید و در خیابان‌های دارای نور نئونی با سرعت زیاد مسابقه دهید».

هر دو بازی Blue Fire و Intertial Drift در بازه زمانی ۱۰ مرداد تا ۹ شهریور (۱ تا ۳۱ اوت) در دسترس کاربران Games With Gold قرار می‌گیرند و پس از این تاریخ، کار ایکس باکس لایو گلد به پایان می‌رسد. فهرست بازی‌های ماه ژوئیه شامل بازی Darkwood (۱۰ تیر تا ۹ مرداد) و بازی When the Past was Around (۲۵ تیر تا ۲۴ مرداد) بود. مایکروسافت از ماه اکتبر ارائه بازی‌های ایکس باکس 360 به کاربران این سرویس را متوقف کرد.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که سرویس Xbox Game Pass Core در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) جایگزین Games with Gold خواهد شد. این سرویس با هزینه ۹.۹۹ دلار در ماه امکان دسترسی به بخش چندنفره بازی‌ها، تجربه بیش از ۲۵ بازی و تخفیف‌های ویژه را برای کاربران فراهم می‌کند. بازیکن‌ها تا زمان داشتن اشتراک فعال گیم پس کور یا Game Pass Ultimate به تمام بازی‌های Games with Gold دریافتی خود دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  منتظر اولین تریلر بازی Assassin’s Creed Red باشید

اخبار مرتبط