فروش پایدار بازی Resident Evil Village ادامه دارد

فروش پایدار بازی Resident Evil Village ادامه دارد

اشتراک گذاری

شرکت کپکام با به‌روزرسانی فهرست آثار پلاتینیوم آمار جدیدی از میزان فروش بازی‌های Resident Evil را منتشر کرد.

مجموعه بازی‌های Resident Evi کماکان یک ماشین پولسازی برای شرکت کپکام به‌حساب می‌آید. این ناشر ژاپنی اخیرا با به‌روزرسانی فهرست «آثار پلاتینیوم» آمار جدیدی از میزان فروش بازی‌های خود تا تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ (۳۱ مارس ۲۰۲۴) را منتشر کرده است. آثار پلاتینیوم به بازی‌هایی با بیش از یک میلیون نسخه فروش اطلاق می‌شود و چندین نسخه از بازی‌های رزیدنت ایول نیز به‌خاطر فروش فوق‌العاده در طولانی مدت در این فهرست قرار دارند.

برای مثال بازی Resident Evil Village در طول سه‌ماهه قبل ۵۰۰ هزار نسخه دیگر فروش داشت تا مجموع فروش خود تا ۱۲ فروردین (۳۱ مارس) را به ۹.۸ میلیون نسخه برساند. همان‌طور که در گذشته شرکت Capcom اعلام کرد، فروش بازی Resident Evil 4 Remake به ۷.۲ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. همچنین بازی رزیدنت ایول ویلیج بهترین عملکرد فروش این مجموعه ترسناک بقامحور در بازه زمانی ژانویه تا مارس را داشته است.

نسخه‌های دیگر مجموعه رزیدنت ایول نیز فروش بسیار خوبی داشتند. بازی Resident Evil 2 Remake توانست ۳۰۰ هزار نسخه دیگر در طول سه‌ماهه اخیر بفروشد تا مجموع فروش خود را به ۱۳.۹ میلیون نسخه برساند. درعین‌حال ریمیک Resident Evil 3 در سه‌ماهه قبل ۳۰۰ هزار نسخه و در مجموع ۸.۷ میلیون نسخه فروش داشته است.

درنهایت بازی Resident Evil 7 با فروش ۳۰۰ هزار نسخه دیگر در سه‌ماهه اخیر به ۱۳.۳ میلیون نسخه فروش دست یافت. اکنون مجموع فروش بازی‌های رزیدنت ایول به ۱۵۷ میلیون نسخه رسیده است که شامل تمام نسخه‌های اصلی و فرعی می‌شود. به‌نظر می‌رسد که شرکت کپکام درحال‌حاضر مشغول توسعه چندین بازی رزیدنت ایول است. شایعاتی نیز از معرفی Resident Evil 9 در آینده نزدیک و انتشار بازی در ماه ژانویه ۲۰۲۵ به گوش می‌رسند.

بیشتر بخوانید  کارگردان Killzone 3: قدرت پلی‌استیشن ویتا تقریبا برابر پلی‌استیشن 3 است

اخبار مرتبط

اخبار سینما و تلویزیون

کارگردان فیلم پیکی بلایندرز معرفی شد

نتفلیکس به تولید فیلم Peaky Blinders چراغ سبز نشان داد و تام هارپر را برای کارگردانی این فیلم انتخاب کرد. در میان تازه‌ترین اخبار سینما