فروش پایدار بازی مرد عنکبوتی ۲ ادامه دارد

فروش چشم‌گیر Marvel’s Spider-Man 2 ادامه دارد

اشتراک گذاری

شرکت سونی اعلام کرد که بازی ابرقهرمانی تحسین‌شده Marvel’s Spider-Man 2 به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 استودیو اینسامنیاک گیمز توانست به موفقیت‌های زیادی در زمینه تجاری و جلب نظر منتقدها دست پیدا کند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی ابرقهرمانی جهان-باز تحسین‌شده به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است. شرکت سونی در جلسه تجاری اخیر خود اعلام کرد که بازی مرد عنکبوتی ۲ تا تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۰ آوریل ۲۰۲۴) بیش از ۱۱ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

شرکت سونی در گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال مالی ۲۴-۲۰۲۳ اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 تا تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۳) ۱۰ میلیون نسخه فروخته است؛ بنابراین هنوز عملکرد خوبی در زمینه فروش دارد. این بازی در ۲۴ ساعت اول عرضه توانست بیش از ۲.۵ میلیون نسخه بفروشد و رکورد سریع‌ترین فروش طی یک روز میان تمام آثار انحصاری پلی استیشن را بشکند. ظاهرا بازی مرد عنکبوتی ۲ با بودجه ۳۱۵ میلیون دلار ساخته شده است.

استودیو Insomniac Games در ماه مارس ۲۰۲۴ به‌روزرسانی جدیدی را برای Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرد که حالت نیو گیم پلاس و گزینه تکرار مأموریت را به بازی اضافه کرد. با اینکه بازی مرد عنکبوتی ۲ موفقیت‌های زیادی داشت، اینسامنیاک گیمز یکی از چندین استودیو فرست-پارتی پلی استیشن بود که در اوایل سال جاری با تعدیل نیرو مواجه شد. بازی اکشن ماجراجویی اسپایدرمن ۲ درحال‌حاضر در کنسول پلی استیشن 5 قابل تجربه است.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟ تا چه اندازه بازی Marvel’s Spider-Man 2 را دوست داشته‌اید؟

بیشتر بخوانید  انتشار نیو گیم پلاس و Mission Replay برای بازی مرد عنکبوتی ۲ پیش از پایان سال

اخبار مرتبط