فروش قطعات جایگزین کنترلرهای ایکس باکس توسط مایکروسافت در آمریکای شمالی

اشتراک گذاری

اکنون می‌توان قطعات جایگزین کنترلرهای ایکس باکس را مستقیما از وب‌سایت مایکروسافت خریداری کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت گام بزرگی در زمینه کمک به تعمیرپذیری کنترلرهای ایکس باکس برداشته است. همان‌طور که رسانه The Verge گزارش می‌دهد، شرکت Microsoft اکنون فروش قطعات جایگزین کنترلر بی‌سیم ایکس باکس و کنترلر بی‌سیم Xbox Elite Series 2 را در وب‌سایت خود آغاز کرده است.

در فروشگاه مایکروسافت نه‌تنها استیک‌ها و دکمه‌های یدکی بلکه بُرد الکترونیکی کامل کنترلرهای ایکس باکس نیز به فروش می‌رسد. قطعات جایگزین، در مجموعه‌ای از کیت‌های تعمیر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ ازجمله کیت‌های ارزان‌تر که فقط شامل دکمه‌ها می‌شوند و کیت‌های گران‌تر که محتوی بُرد مدار چاپی و قطعات موتور است.

به‌گفته‌ی برد روستی، سرپرست برنامه ایکس باکس اینسایدر که با انتشار توئیت جدیدی این خبر را اعلام کرد، قطعات یدکی دسته‌های بی‌سیم ایکس باکس درحال‌حاضر تنها در بازار آمریکای شمالی به فروش می‌رسند.

مایکروسافت اخیرا نسخه‌های محدودی از کنترلر ایکس باکس را معرفی کرد که از میان آن‌ها می‌توان به کنترلر با طرح Starfield اشاره کرد. ردموندی‌ها از کنترلرهایی با طرح Teenage Mutant Ninja Turtles نیز رونمایی کردند که بوی پیتزا می‌دهند! متأسفانه این کنترلرها با قرعه‌کشی هدیه داده می‌شوند و خبری از عرضه عمومی آن‌ها نیست.

بیشتر بخوانید  شایعه: ایکس باکس گیم پس Core جانشین سرویس لایو گلد خواهد شد

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی