فروش فوق‌العاده بازی Manor Lords ادامه دارد

اشتراک گذاری

شرکت Hooded Horse اعلام کرد که فروش بازی استراتژی همزمان Manor Lords از مرز دو میلیون نسخه عبور کرده است.

بازی Manor Lords استودیو Slavic Magic پس از انتشار به‌شکل Early Access در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) روی استیم فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Hooded Horse با انتشار توییت جدیدی از فروش بیش از دو میلیون نسخه از این بازی استراتژی همزمان شهرسازی خبر داده است. این بازی در دو روز نخست عرضه توانست بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد.

بازی Manor Lords با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکن‌ها نیز مواجه شده است. همان‌طور که پایگاه SteamDB نشان می‌دهد، تعداد کاربران همزمان این بازی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۸ آوریل ۲۰۲۴) به ۱۷۳ هزار و ۱۷۸ نفر رسیده است. البته عرضه نسخه Early Access تنها آغاز کار استودیو Slavic Magic است و این توسعه‌دهنده درکنار بهبود و رفع مشکلات بازی قصد دارد تا ویژگی‌های تازه و محتواهای بیشتری را براساس بازخورد گیمرها اضافه کند.

نخستین بسته به‌روزرسانی Manor Lords به‌زودی دردسترس تمام کاربران بازی قرار می‌گیرد. این بازی «حدود یک سال» در فاز دسترسی زودهنگام باقی خواهد ماند؛ هرچند همین حالا نیز شامل مکانیک‌های اصلی است. بااین‌حال ممکن است که نسخه نهایی بسته به نظر جامعه کاربری زودتر عرضه شود. با اینکه این موضوع به تأیید استودیو Slavic Magic نرسیده است، اما امکان افزایش قیمت بازی پس از راه‌یابی ویژگی‌ها و محتویات بیشتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید  بازی Paranormal Activity جدیدی در راه است

اخبار مرتبط