فروش سه‌گانه Crash Bandicoot N. Sane از ۲۰ میلیون نسخه فراتر رفت

فروش سه‌گانه Crash Bandicoot N. Sane از ۲۰ میلیون نسخه فراتر رفت

اشتراک گذاری

ریمیک سه‌گانه Crash Bandicoot N. Sane با روند ثابتی به فروش خوب خود ادامه می‌دهد تا اینبار آمار فروش کلی آن از مرز ۲۰ میلیون واحد عبور کند.

مشخص نیست که چه زمانی قرار است بازی جدیدی از مجموعه محبوب و خاطره انگیز کرش بندیکوت در گیمرها ارائه شود؛ اما با عملکرد خوبی که نسخه بازسازی شده‌ی سال ۲۰۱۷ سه‌گانه‌ی این بازی از خود نشان می‌‎دهد، به‌نظر می‌رسد که این انتظار چندان طولانی نشود. اکتیویژن ازطریق حساب توییتر رسمی مجموعه بازی‌های کرش اعلام کرد که آمار فروش سه‌گانه ریمیک بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود، بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش را روی تمامی پلتفرم‌ها و در سراسر جهان به ثبت رسانده است.

آخرین باری که آماری از فروش بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy منتشر شده بود به سال ۲۰۱۹ بر می‌گردد که فروش ۱۰ میلیون واحدی این بازی توسط اکتیویژن تایید شد. بنابراین به‌نظر می‌رسد که روند فروش این بازی از زمان عرضه‌ی آن شرایط پایداری را سپری کرده است.

محیط بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

در بین تمام ریمسترهایی که برای پلی استیشن 4 عرضه شده‌اند، ریمستر کرش جایگاه ویژه‌ای دارد. نه‌تنها این سری یکی از نمادهای جاودانه‌ی خانواده‌ی پلی استیشن به شمار می‌رود، بلکه همواره طرفداران خود را دارد و همچنان علاقه‌مندان آن را هیجان زده می‌کند. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy روی پی سی، PS4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با گیم طور و سایر کاربران در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  فاینال فانتزی ۱۶ برای ایکس باکس عرضه می‌شود؟

اخبار مرتبط