فروش خوب بازی Deep Rock Galactic ادامه دارد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

بازی شوتر کو-آپ Deep Rock Galactic استودیو Ghost Ship Games به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافت.

استودیو Ghost Ship Games با انتشار گزارش جدیدی از عملکرد Deep Rock Galactic در سال ۲۰۲۳ تأیید کرد که این بازی چندنفره بیش از هشت میلیون نسخه روی تمام پلتفرم‌ها در سراسر جهان فروش داشته است. این بازی شوتر کو-آپ متمرکز بر کاوش و حفاری در سال ۲۰۲۰ روی کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر شد و در سال ۲۰۲۲ به کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه پیدا کرد.

علاوه‌براین میزان فروش بازی نسبت به سال قبل نیز افزایش داشته است؛ به‌طوری‌که Deep Rock Galactic در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۵۶۷ هزار نسخه فروش داشته است. همان‌طور که استودیو گوست شیپ گیمز اعلام کرد، بازیکن‌های استیم به‌طور میانگین ۴۶ ساعت و یک دقیقه را صرف تجربه این بازی در سال ۲۰۲۳ کرده‌اند. این در حالی است که در سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار کاربر استیم بازی را بیش از ۱۰۰ ساعت تجربه کرده‌اند.

رکورد تعداد بازیکن فعال روزانه Deep Rock Galactic در سال گذشته به ۱۵۰ هزار و ۳۰۰ نفر رسید که نسبت به آمار ۱۱۳ هزار و ۷۰۰ نفری سال ۲۰۲۲ رشد چشم‌گیری را نشان می‌دهد. استودیو Ghost Ship Games می‌گوید که رکورد تعداد بازیکن فعال ماهانه بازی به یک میلیون و ۱۸ هزار و ۲۳۰ نفر رسیده است. سقوط از ارتفاع، موجودی با نام Glyphid Grunt و شلیک از سوی دوستان بیش از سایر موارد باعث کشته‌شدن گیمرها در سال قبل شده است.

بیشتر بخوانید  احتمال عرضه بازی Dragon Age: Dreadwolf در سال ۲۰۲۴ قوت گرفت

استودیو گوست شیپ گیمز درکنار پشتیبانی از بازی Deep Rock Galactic مشغول ساخت دو نسخه جدید از این مجموعه است. بازی اول Deep Rock Galactic: Survivor نام دارد و یک بازی بقامحور مشابه Vampire Survivors خواهد بود. بازی دوم اثری شوتر چندنفره روگ‌لایت با نام Deep Rock Galactic: Rogue Core است. بازی اول در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ به‌شکل Early Access عرضه می‌شود، اما تاریخ انتشار بازی دوم مشخص نیست.

اخبار مرتبط