فروش حیرت‌انگیز جی تی ای ۵ ادامه دارد

اشتراک گذاری

شرکت تیک-تو اینتراکتیو در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود اعلام کرد که فروش GTA 5 از مرز ۲۰۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Grand Theft Auto 5 به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است. شرکت تیک-تو اینتراکتیو در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود اعلام کرد که جی تی ای ۵ از مرز ۲۰۰ میلیون نسخه عبور کرده است. این بازی در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و سپس به پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه یافت.

بازی Grand Theft Auto V تا ماه مارس ۲۰۲۳ موفق به فروش ۱۸۰ میلیون نسخه در سراسر جهان شده بود. این بازی از زمان عرضه به‌طور مداوم در فهرست پرفروش‌ترین آثار دهه اخیر قرار می‌گیرد؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که پس از بازی ماینکرفت در رتبه دوم پرفروش‌ترین ویدیوگیم‌های تاریخ جای گرفته است. با اینکه خبری از انتشار بسته الحاقی برای بخش تک‌نفره GTA 5 نیست، بخش آنلاین بازی از زمان شروع به کار میزبان محتویات زیادی بوده است.

مجموع فروش بازی‌های Grand Theft Auto تقریبا به ۵۰۰ میلیون نسخه رسیده است که نیمی از این فروش به بازی GTA 5 مربوط می‌شود. شرکت تیک-تو اینتراکتیو در نشست مالی اخیر اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption 2 نیز ۶۴ میلیون نسخه فروخته است. شرکت مادر راک‌استار در طول این گزارش مالی با تکذیب شایعه‌های پیشین تأیید کرد که بازی جی تی ای ۶ در پاییز ۲۰۲۵ دردسترس کاربران پلی استیشن و ایکس باکس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  تریلر Batman Arkham Shadow بازگشت شوالیه تاریکی را نشان می‌دهد

اخبار مرتبط