فروش بازی Yakuza: Like a Dragon به ۱/۸ میلیون نسخه رسید

پلی استیشن پلاس در ماه دسامبر ۲۰۲۳ با کدام بازی‌ها خداحافظی می‌کند؟

اشتراک گذاری

طبق اعلام شرکت سگا، هفتمین نسخه از مجموعه بازی‌های Yakuza میزان ۴۰۰ هزار نسخه در ژاپن و ۱/۴ میلیون نسخه در دیگر نقاط جهان فروش داشته است.

سری بازی‌های Yakuza در سال‌های اخیر به محبوبیت قابل توجهی در بازارهای خارج از ژاپن رسیده‌اند و طبیعتا این موضوع منجر به افزایش فروش این مجموعه نیز شده است. درواقع، هفتمین نسخه اصلی از این سری که Yakuza: Like a Dragon نام دارد و عناصر نقش‌آفرینی مثل مبارزات نوبتی را برای اولین‌بار به مجموعه اضافه کرد، در بازار جهانی به فروش خیلی خوبی دست پیدا کرده است.

این‌طور که توسط سگا در یک جلسه مدیریتی اخیر اعلام شده است، بازی Yakuza: Like a Dragon بیشتر از ۱/۸ میلیون نسخه در سراسر جهان و تمام پلتفرم‌ها فروش داشته است. از این میزان فروش، بیش از ۴۰۰ هزار نسخه مربوط‌به فروش در بازار ژاپن و حدود ۱/۴ میلیون نسخه مربوط‌به فروش دیگر نقاط جهان است. لازم به ذکر است که بازی Yakuza: Like a Dragon در حالی به این آمار دست پیدا کرده است که به شکل رایگان ازطریق سرویس‌های پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم پس در دسترس است، بنابراین مشترکان این دو سرویس برای تجربه آن نیازی به خریداری بازی ندارند.

بازی Yakuza: Like a Dragon هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. همچنین دنباله این اثر با نام Like a Dragon: Infinite Wealth در دست ساخت قرار دارد و در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  سازنده Assassin’s Creed Shadows اهداف مهمی از کاهش وسعت نقشه دارد

اخبار مرتبط