فروش بازی Octopath Traveler 2 به بیش از یک میلیون نسخه رسید

محمد صادق تواضعی

اشتراک گذاری

اسکوئر انیکس ‌به‌تازگی آمار فروش بازی Octopath Traveler 2 را منتشر کرده است.

جدیدترین نسخه بازی Octopath Traveler اواخر سال گذشته در دسترس کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی قرار گرفت. بازی موردنظر توسط اسکوئر انیکس و Acquire توسعه یافته است. این اثر نقش‌آفرینی توانست از جانب وبسایت متاکریتیک نمره ۸۶ را کسب کند. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی سازندگان بازی Octopath Traveler 2 فروش این اثر به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است. این خبر توسط اکانت رسمی توییتر ژاپنی بازی Octopath منتشر شده است.

جالب است بدانید بازی Octopath Traveler تا ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ موفق به فروش سه میلیون نسخه شده بود. گیم طور در بررسی بازی Octopath Traveler 2 نمره ۸/۵ را برای این بازی در نظر گرفته است. در بخشی از متن بررسی این اثر به قلم محمدصادق تواضعی می‌خوانیم:

«Octopath Traveler 2 می‌تواند تجربه‌ای ۵۰ الی ۶۰ ساعته را ارائه دهد و با اینکه مشکلاتی نظیر طراحی مأموریت‌های فرعی یا بلا استفاده ماندن بعضی از کاراکترها را در خود جای داده است، اما به‌لطف داستان، شخصیت‌پردازی و مکانیسم‌های گیم‌پلی می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده و جذابی را دراختیار هواداران این دسته از بازی‌ها قرار دهد.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با گیم طور و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید  فروش بازی Anthem ناامیدکننده بوده است

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

فصل اول بازی XDefiant معرفی شد

یوبیسافت با انتشار چند تریلر از فصل اول بازی XDefiant رونمایی کرد و جزئیات آن را با طرفداران به اشتراک گذاشت. فصل اول XDefiant در