فایل‌های مربوط به بسته الحاقی لغو شده Cyberpunk 2077 در ماه به‌صورت آنلاین منتشر شدند

بازی Cyberpunk 2077 را رایگان تجربه کنید

اشتراک گذاری

اخیرا فایل‌هایی در اینترنت منتشر شده‌اند که مربوط‌به بسته الحاقی لغو شده بازی Cyberpunk 2077 هستند که در ماه جریان داشت.

در میان بازی‌های چند سال اخیر، Cyberpunk 2077 احتمالا یکی از عجیب‌ترین سرنوشت‌ها را داشت. این بازی در سال ۲۰۲۰ با استقبال ناامیدکننده‌ای منتشر شد و مشکلات بی‌شماری داشت که باعث ناراحتی طرفداران شد. این اتفاق شوک بزرگی برای استودیوی سی‌دی‌ پراجکت رد بود، اما نهایتا اوضاع تغییر کرد و زمانی‌که تنها بسته الحاقی بازی منتشر شد، Cyberpunk 2077 جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های جهان‌باز پیدا کرد.

به‌تازگی، فایل‌هایی به‌صورت آنلاین منتشر شده‌اند که نشان‌دهنده یک بسته الحاقی لغو شده برای بازی Cyberpunk 2077 هستند که در ماه جریان داشت. در دنیای سایبرپانک، ماه تاریخی غنی دارد. این مجموعه شامل تصاویری مفهومی، نقشه‌ها، مخزن فایل‌ها و برخی داده‌های مربوط‌به نقشه است که احتمالا قرار بود اولین محیط‌های خارج از نقشه اصلی بازی باشند.

دی‌ال‌سی Phantom Liberty در سپتامبر سال ۲۰۲۳ منتشر شد و به‌عنوان یکی از بهترین بسته‌های الحاقی تاریخ بازی‌های ویدیویی شناخته شد. این دی‌ال‌سی، زمینه‌ساز دوره جدیدی برای بازی Cyberpunk شد و از آن زمان با عنوان Cyberpunk 2077 2.0 شناخته می‌شود که دلایل محکمی برای آن وجود دارد. این بسته الحاقی، نقطه عطف نهایی بازی بود و استودیو سی‌دی‌ پراجکت رد با عرضه آن، اعلام کرد که بازی به بهترین حالت ممکن خود رسیده است.

به‌تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند که یک بسته الحاقی بدون نام با محوریت ماه را برای بازی Cyberpunk 2077 نشان می‌دهد. در دنیای این بازی، ماه مستعمره شده و شهرهایی روی این قمر صخره‌ای ساخته شده‌اند. از ماه برای منابع استفاده می‌شود و این قمر تا زمان وقایع داستان Cyberpunk 2077 به نقطه کلیدی‌ای برای شرکت‌هایی که عملا زمین را اداره می‌کنند، تبدیل شده است. طبق گزارش‌ها، جمعیت ماه حدود ۵۸ هزار نفر است و قرار بود به‌عنوان پایگاه عملیاتی برای دومین و آخرین بسته الحاقی سایبرپانک ۲۰۷۷ مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید  عرضه بازی Metal Gear Solid Delta احتمالا عقب افتاده است

در مجموعه تصاویری که به‌صورت آنلاین منتشر شده‌اند، می‌توانیم به مخزن فایل‌ها، نقشه ابتدایی از مکان احتمالی در ماه و تعدادی از تصاویر مفهومی اولیه و صحنه‌پردازی‌ها نگاهی داشته باشیم. همان‌طور که گفته می‌شود، سی‌دی‌ پراجکت رد در ابتدا قصد داشت ماه را به‌عنوان یک مکان قابل دسترسی در بازی اصلی قرار دهد، اما اعضای تیم متوجه شدند که این هدف بیش از حد بلندپروازانه است. بنابراین محتوای مربوط‌به ماه را حذف کرده و تصمیم گرفتند از آن برای یک بسته الحاقی استفاده کنند، بسته الحاقی‌ای که متاسفانه هرگز منتشر نشد. شما در این لینک می‌توانید این فایل‌ها را مشاهده کنید.

توسعه بازی Cyberpunk 2077 به‌طور رسمی به پایان رسیده است، بنابراین هیچ شانسی برای انتشار این بسته الحاقی وجود ندارد. استودیو سی‌دی پراجکت رد هم‌اکنون مشغول توسعه دنباله Cyberpunk 2077 و نسخه چهارم مجموعه بازی‌های The Witcher است.

اخبار مرتبط