غیر فعال شدن ماد های Cyberpunk 2077 به خاطر عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty

اشتراک گذاری

استودیو سی دی پراجکت رد تصمیم گرفته مادهای بازی Cyberpunk 2077 را روی استیم و اپیک غیرفعال کند تا با عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty مشکلی در بازی ایجاد نشود.

با اعلام استودیو سی دی پراجکت رد، مادهای بازی Cyberpunk 2077 به خاطر عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty روی دو پلتفرم استیم و اپیک غیرفعال شده‌اند. این اعلامیه در توییتر منتشر شده و دلیل آن هم خراب نشدن بازی است. البته در نسخه GOG تنظیمات مادهای بازیکن دست نخورده باقی خواهند ماند.

استودیو سازنده ویچر نوشت: «این اقدام برای جلوگیری از مشکلات در بازی است که توسط مادها قبل از دریافت به‌روزرسانی ایجاد می‌شوند. می‌خواهیم مطمئن شویم بازیکنان بهترین تجربه ممکن را داشته باشند». البته با اینکه مادها غیرفعال شده‌اند، اما بازیکنان می‌توانند با به جان خریدن خطرات احتمالی دوباره مادها را فعال کنند.

بسته الحاقی فنتوم لیبرتی این هفته منتشر شده بود و در منطقه داگ‌تاون نایت سیتی که قبلا قابل دسترسی نبود، رخ می‌دهد. این DLC فضایی هیجان‌آور و جاسوسی دارد که در آن V، شخصیت اصلی بازی ماموریت‌های خطرناک جدیدی انجام می‌دهد تا جان رئیس جمهور ایالات متحده جدید آمریکا را نجات دهد.

بازی Cyberpunk 2077 و بسته الحاقی Phantom Liberty هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس بازیکنان قرار دارد.

بیشتر بخوانید  تریلر گیم پلی بسته الحاقی Separate Ways ریمیک Resident Evil 4 با تمرکز روی مبارزات

اخبار مرتبط