غول هلندی به کابوس قهرمان سریال ریچر تبدیل می‌شود

اولیویه ریکترز در مکان فیلم‌برداری فصل سوم سریال ریچر

اشتراک گذاری

اولیویه ریکترز، بازیگر فیلم The King’s Man نقش یکی از کاراکترهای شرور فصل سوم سریال Reacher را بازی می‌کند.

آنتونی مایکل هال، بازیگر نقش زکری بک در فصل سوم سریال Reacher (ریچر) در گفت‌وگو با رسانه Cinemablend تأیید کرد که اولیویه ریکترز ملقب‌به «غول هلندی» برای ایفای نقش پالی انتخاب شده است. بازیگر فیلم The King’s Man (کینگزمن) در نقش پالی، محافظ روانی کاراکتر شرور فصل سوم ظاهر می‌شود. آنتونی مایکل هال می‌گوید که نخستین ملاقات ریچر و پاولی درست مانند رمان مجموعه خواهد بود که آن‌ها را وارد یک درگیری نفس‌گیر می‌کند.

با اینکه رمان Bad Luck and Trouble (بدشانسی و دردسر) برای تولید فصل دوم سریال ریچر مورد استفاده قرار گرفت، فصل سوم براساس رمان Persuader (وسوسه انتقام)، هفتمین کتاب از مجموعه Jack Reacher (جک ریچر) نوشته لی چایلد ساخته می‌شود. ماریا استن دوباره برای ایفای نقش فرانسیس نیگلی بازمی‌گردد و از بازیگرهای تازه فصل سوم می‌توان به آنتونی مایکل هال، برایان تی، جانی برشتولد، روبرتو مانتوسینوس و سونیا کاسیدی اشاره کرد.

در رمان Persuader ریچر ناخواسته شاهد یک تلاش برای آدم‌ربایی است و با مداخله احساسی باعث می‌شود که بدون اطلاع درگیر یکی از عملیات‌های پیچیده اداره مبارزه با مواد مخدر شود. هدف این عملیات سرنگونی یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر با نام زکری بک است که در یک عمارت مستحکم کنار دریاچه کارش را دنبال می‌کند. بااین‌حال ریچر اهداف خودش را دارد که رسیدگی به یک انتقام‌جویی شخصی از فرانسیس خاویر کوین، افسر سابق پلیس است.

پرایم ویدیو هنوز زمان پخش فصل سوم سریال Reacher با بازی آلن ریچسون را اعلام نکرده است و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر ادامه ماجراهای ریچر باشیم. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مارسی راس از شرکت Skydance درکنار لی چایلد، دان گرینجر، اسکات سالیوان و کریستوفر مک‌کواری وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی سریال ریچر را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید  بازیگران Fantastic Four معرفی شدند | تغییر تاریخ اکران دو فیلم آینده مارول

اخبار مرتبط