عملکرد فوق العاده پلی استیشن 5 در مقایسه با ایکس باکس سری ایکس و اس

اشتراک گذاری

براساس آمار و ارقام منتشر شده، کنسول پلی استیشن 5 در بازه سه‌ماهه گذشته پنج برابر بیشتر از کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس فروش داشته است.

حدود چهار سال از شروع نسل نهم کنسول‌های خانگی با عرضه پلی استیشن 5 از طرف سونی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس از جانب مایکروسافت می‌گذرد. همان‌طور که احتمالا به یاد دارید در آن دوران به‌دلیل همه‌گیری ویروس کووید-۱۹، تولید و عرضه این کنسول‌ها با چالش جدی روبه‌رو شده بود. البته پس از عبور از محدودیت‌ها و مشکلات موجود در آن روزها، روند مثبت فروش کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت شروع شد و هر دو غول صنعت بازی‌های ویدیویی جایگاه خود را پیدا کردند.

از زمان شروع نسل نهم کنسول‌های خانگی همواره فاصله نسبتا زیادی ازنظر واحد فروش پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رقیب مستقیم آن ایجاد شده است. حالا در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی دنیل احمد، یکی از تحلیلگران حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی با انتشار توییتی به این موضوع اشاره کرد.

براساس آمار و ارقام منتشر شده، پلی استیشن 5 در بازه سه‌ماهه گذشته پنج برابر ایکس باکس سری ایکس | سری اس در سراسر جهان فروش داشته است. «PS5 در سه‌ماهه‌ی گذشته، ۴.۵ میلیون واحد فروش داشته است. طبق محاسبات انجام شده، این میزان فروش تقریبا پنج برابر بیشتر از ایکس باکس سری ایکس | سری اس است در بازه مشابه است.

حالا باید منتظر ماند و دید در نیمه دوم عمر کنسول‌های نسل نهم همچنان کفه ترازو به سمت پلی استیشن 5 و سونی سنگینی خواهد کرد یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذراید.

بیشتر بخوانید  بازی Astro Bot حجم بالایی روی پلی استیشن 5 دارد

اخبار مرتبط