عملکرد درخشان ریمیک بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در بریتانیا

نینتندو برنامه ویژه‌ای برای روز ماریو دارد

اشتراک گذاری

براساس اطلاعات منتشر شده، نسخه ریمیک بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door، جدیدترین بازی کنسول نینتندو سوییچ، عملکرد فوق‌العاده‌ای در کشور بریتانیا ثبت کرده است.

اگر از طرفداران قدیمی کنسول‌های نینتندو باشید، احتمالا بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door را که در سال ۲۰۰۴ برای اولین‌بار برای کنسول گیم کیوب روانه بازار شد، تجربه کرده‌اید. این بازی درواقع دومین اثر از مجموعه Paper Mario محسوب می‌شود که شخصیت دوست‌داشتنی ماریو را در قالبی جدید به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

چنانچه گیم طور و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که پنج روز پیش نسخه ریمیک بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door پس از گذشت ۲۰ سال این بار برای کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شد؛ اثری که نه‌تنها نظرات مثبت منتقدین را جلب کرد، بلکه توانست رضایت طرفداران سرسخت این سری را نیز به‌دست آورد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی کریستوفر درینگ از رسانه GamesIndustry در حساب رسمی توییتر خود به عملکرد فوق‌العاده و درخشان نسخه ریمیک بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در بازار بریتانیا اشاره کرد. براساس اطلاعات منتشر شده و گفته‌‌های درینگ، هفته گذشته نسخه فیزیکی بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های این کشور قرار گرفت. نکته جالب توجه این است که این بازی نه‌تنها توانست رکورد فروش نسخه ریمیک بازی Super Mario RPG که سال گذشته عرضه شده بود را پشت‌سر بگذارد، بلکه با فروش روز عرضه بازی Paper Mario: The Origami King در سال ۲۰۲۰ برابری کند.

اخبار مرتبط