عرضه بازی Vampire Survivors برای نینتندو سوییچ تایید شد

اشتراک گذاری

بالاخره قرار است بازی Vampire Survivors با ویژگی‌های جدیدی مثل کوآپ محلی چهارنفره برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

در جدیدترین نینتندو دایرکت، استودیو poncle اعلام کرد بازی Vampire Survivors برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در این مراسم تریلر معرفی این نسخه هم پخش شد که گیم‌پلی این بازی محبوب و مستقل را روی کنسول هیبریدی شرکت ژاپنی نمایش می‌دهد.

نسخه سوییچ بازی Vampire Survivors شامل یک حالت کوآپ محلی مخصوص هم خواهد بود که در آن تا چهار بازیکن می‌توانند با یکدیگر این اثر را تجربه کنند. هنوز مشخص نیست آیا قابلیت بازی کوآپ برای دیگر نسخه‌های این بازی هم در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

لینک دانلود از آپارات

همچنین معلوم نشد که نسخه سوییچ Vampire Survivors شامل دو بسته الحاقی بزرگ این بازی شامل Legacy of the Moonspell و Tides of the Foscari هم خواهد بود یا خیر. در دیگر اخبار این بازی، به‌تازگی نسخه پی‌سی آن یک آپدیت بزرگ دریافت کرده بود که شامل یک نقشه جدید با نام Astral Stair هم می‌شد. این نقشه دارای راهروهای پایان‌ناپذیر و نقاشی‌های پرنده هم بود.

علاوه‌بر عرضه بازی Vampire Survivors برای نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۶ مرداد (۱۷ اوت)، این اثر هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی، اندروید و iOS هم عرضه شده است.

بیشتر بخوانید  تصاویر جدید بازی مرد عنکبوتی ۲ با محوریت شهر نیویورک

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار