عرضه بازی Metal Gear Solid Delta احتمالا عقب افتاده است

اشتراک گذاری

گفته می‌شود بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater احتمالا در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و اطلاعات جدیدی از آن به‌زودی منتشر می‌شود.

از آن‌جایی که پلی استیشن اعلام کرده بود Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود، انتظار داشتیم که بازی در رویداد State of Play حاضر باشد؛ اما اینطور نشد. حال منبع موثقی اعلام کرده که بازی مذکور تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است. billbil-kun، افشاگر معروف که در گذشته از پورت پی‌سی بازی God of War Ragnarok خبر داده بود، هم‌اکنون اشاره کرده است که بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

بااین‌حال او بر این باور است که در ۱۰ روز آینده احتمالاً در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳)، اعلامیه جدیدی منتشر می‌شود و پس از آن پیش‌فروش بازی آغاز خواهد شد. همچنین به‌نظر می‌رسد نسخه استاندارد بازی با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و نسخه کالکتور که محتویات آن ناشناخته است نیز قیمتی معادل ۱۹۹.۹۹ دلار خواهد داشت.

کونامی تایید کرده است که در آینده رویدادی اختصاصی برای مجموعه Metal Gear Solid برگزار می‌شود که در طی آن، به پروژه‌های در دست تولید این مجموعه خواهند پرداخت؛ اما تاریخ برگزاری رویداد هنوز تایید نشده است.

مثل همیشه، برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید بازی Metaphor ReFantazio در سامر گیم فست

اخبار مرتبط