عرضه بازی Black Myth: Wukong برای کنسول‌های ایکس باکس تاخیر خورد

اشتراک گذاری

با اعلام توسعه‌دهنده Black Myth: Wukong، تاریخ عرضه بازی برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس به تعویق افتاده است.

استودیو Game Science توسعه بازی اکشن نقش‌آفرینی و جهان باز Black Myth: Wukong را پیش می‌برد تا آن را برای عرضه در آگست امسال آماده کند. حال‌که پیش‌فروش بازی به‌صورت رسمی در فروشگاه‌های معتبر آغاز شده است، بازیکن‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. بااین‌حال گیمرهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه بازی منتظر بمانند.

استودیو گیم‌ ساینس در یک جلسه پرسش‌و‌پاسخ علت این تأخیر را نیاز تیم سازنده به فرصت بیشتر برای بهینه‌سازی نسخه ایکس باکس دانست. سازنده Black Myth: Wukong افزود: «ما درحال‌حاضر مشغول بهینه‌سازی نسخه ایکس باکس برای مطابقت آن با استانداردهای کیفی خود هستیم؛ بنابراین این نسخه همزمان با سایر پلتفرم‌ها عرضه نمی‌شود. ما بابت این تأخیر عذرخواهی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم انتظار بازیکن‌های ایکس باکس را به حداقل برسانیم. به محض اینکه بازی به استانداردهای کیفی ما برسد، تاریخ عرضه آن روی ایکس باکس را اعلام خواهیم کرد.»

استودیو گیم ساینس در ادامه خاطرنشان کرد بازی Black Myth: Wukong شامل پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نخواهد بود و بازیکن‌ها به سبک سنتی با پرداخت یک‌باره‌ هزینه بازی به تمام محتوای آن دسترسی خواهند داشت. بااین‌حال توسعه‌دهنده احتمال عرضه بسته الحاقی پولی یا اضافه شدن خریدهای پولی بدون‌ تاثیر در گیم‌پلی را رد نکرد. به نظر می‌رسد بسته الحاقی احتمالی آینده با هدف ارائه محتوای داستانی بیشتر توسعه یابد و محتوای خریدنی تنها شامل آیتم‌های تزئینی به‌مانند زره و پوسته سلاح باشند.

بیشتر بخوانید  معامله خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در چین تایید شد

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ آگست ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود. کمپین داستانی این بازی حداقل ۱۵ ساعت محتوا دارد و بیش از ۱۰۰ نوع دشمن را پیش روی بازیکن‌ها قرار خواهد داد. سیستم کاوش و اکتشاف بازی مشابه سری سولز خواهد بود و مناطق دارای چند مسیر فرعی و میانبر هستند. سیستم مبارزه بازی شامل ضربه با سلاح و استفاده از جادوهای مختلف است که برخی از آن‌ها به قهرمان داستان امکان تبدیل شدن به موجودات مختلف را می‌دهند.

اخبار مرتبط