عرضه بازی Baldur’s Gate 3 فراتر از انتظار توسعه‌دهنده بوده است

اشتراک گذاری

به‌گفته کارگردان Baldur’s Gate 3، عرضه این بازی فراتر از انتظار استودیو Larian بوده است.

اخیرا سوئن وینکی، مدیرعامل استودیو لارین و کارگردان Baldur’s Gate 3 در مصاحبه‌ای اعلام کرد عرضه این بازی روی کامپیوتر فراتر از انتظار توسعه‌دهنده بوده است. همچنین این کارگردان تایید کرد تیم توسعه در تلاش برای انتشار هرچه بهتر نسخه پلی استیشن 5 این بازی نقش‌آفرینی و تحسین‌شده است.

طبق آماری که منتشر شد، بازی Baldur’s Gate 3 تنها ۲۴ ساعت پس از عرضه به آمار ۵۰۰ هزار بازیکن همزمان دست یافت و درنهایت به بیش از ۸۰۰ هزار بازیکن همزمان رسید که برای استودیو توسعه‌دهنده، یک موفقیت فوق‌العاده به شمار می‌آید. چرا که آمار تعداد بازیکن همزمان اثر قبلی این استودیو یعنی Divinity: Original Sin 2 در نقطه‌ی اوج به ۹۰ هزار نفر رسیده بود.

در ادامه وینکی در مصاحبه با رسانه PCGamer به موفقیت بازی Baldur’s Gate 3 اشاره کرد و آن را فراتر از انتظار تیم لارین توصیف کرد. وی افزود: «این موفقیت در اسناد پیش‌بینی‌های ما نبود و بسیار فراتر از آن چیزی شد که انتظار داشتیم. همچنین در سابقه آماری ما این تعداد بازیکن که به‌طور همزمان به تجربه بازی بپردازند، وجود ندارد. همه اینجا بسیار خوشحال هستند و چهره‌های خندان زیادی می‌بینید. با این وجود تمرکز اعضا روی بازی بسیار زیاد است. ما گزارش‌های مشکلات بازی را از بازیکنان دریافت می‌کنیم. بنابراین روی رفع آن‌ها تمرکز کرده‌ایم و این موضوع مهمی در تفکر همه ما خواهد بود».

مدیرعامل استودیو لارین قبلا در گفت‌وگو با بلومبرگ تایید کرد پروژه بعدی این تیم در مقایسه با بازی Baldur’s Gate 3 بسیار کوچکتر خواهد بود. با این وجود هنوز هیچ جزئیاتی در مورد آن مشخص نشده است. بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در آن زمان کاربران کامپیوتر و پلی استیشن می‌توانند از ویژگی Cross-Save استفاده کنند. همچنین لارین به ویژگی Cross-Play اشاره کرده است و احتمال در دسترس قرار گرفتن آن در آینده وجود دارد.

بیشتر بخوانید  افشای جزئیات یک ویژگی مهم بازی مورتال کامبت ۱

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی بالدرز‌ گیت ۳ چیست؟ آن را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

اخبار مرتبط