عرضه بازی های بزرگ ژاپنی بیشتر در آینده برای ایکس باکس

اشتراک گذاری

رئیس ایکس باکس می‌گوید در آینده شاهد انتشار بازی‌های ژاپنی پرخرج بیشتری روی این پلتفرم خواهیم بود.

اخیرا فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس مصاحبه‌ای با رسانه گیم واچ داشته است که در آن گفته بازیکنان این پلتفرم می‌توانند در آینده بازی‌های AAA ساخته شده توسط استودیوهای ژاپنی بیشتری را تجربه کنند. وقتی از او پرسیده شد آیا بازی‌های ژاپنی خاصی بیشتری مثل Blue Dragon و Lost Odyssey روی ایکس باکس 360 در راه هستند یا خیر، ایشان جواب داد: «فکر می‌کنم می‌توانید منتظرش باشید».

سپس ایشان به Hi-Fi Rush به عنوان یک بازی ژاپنی خاص موفق روی ایکس باکس و پی‌سی اشاره کرد و گفت: «شاید مثل Blue Dragon بازی بزرگی نبوده باشد، اما قطعا باکیفیت بود. همچنین بازیسازان ژاپنی‌ای وجود دارند که بخشی از استودیوهای گیمینگ مایکروسافت هستند و با اینکه آثاری وجود دارند که هنوز نمی‌توانیم آنها را معرفی کنیم، ما در حال ساخت بازی‌های جدید با همکاری شرکت‌های ژاپنی هستیم. با رشد بیشتر در هر دو حوزه فرست-پارتی و ترد-پارتی، باور دارم می‌توانید منتظر عرضه بازی‌های ژاپنی بیشتری در آینده باشید».

گفتنی است بازی Hi-Fi Rush توسط تانگو گیم‌ورکس ساخته شده بود که زیر نظر شرکت زنیمکس است و پس از ادغام بتسدا با مایکروسافت، به یکی از زیرمجموعه‌های ردموندی‌ها تبدیل شد. این استودیو با ساخت آثار ترسناکی مثل The Evil Within و دنباله آن و Ghostwire: Tokyo شناخته می‌شود و های-فای راش بازی اکشن رنگارنگی متمرکز بر موسیقی بود.

بیشتر بخوانید  آپدیت ۲.۰۱ سایبرپانک 2077 برای حل مشکل فایل سیو PS5

اخبار مرتبط