عبور فروش بازی Papers, Please از ۵ میلیون نسخه

عبور فروش بازی Papers, Please از ۵ میلیون نسخه

اشتراک گذاری

در دهمین سالگرد عرضه بازی Papers, Please اعلام شد که مجموع فروش این بازی از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرده است.

می‌توان ادعا کرد بازی Papers, Please یک اثر مستقل بی‌نظیر است که با داستان‌ فوق‌العاده هیجان‌انگیز و ویران‌شهر گونه‌خود توانست جایگاه خوبی پیدا کند. این بازی توسط لوکاس پوپ ساخته شد که بعد از آن بازی Return of the Obra Dinn را هم توسعه داد.

پیپرز پلیز اخیرا دهمین سالگرد عرضه را جشن گرفت. اکنون به همین مناسبت در جدیدترین اخبار بازی اعلام شده است که فروش بازی از ۵ میلیون نسخه فراتر رفت.

پوستر اول سالگرد ده سالگی بازی Papers

پوستر دوم سالگرد ده سالگی Papers

در بازی Papers, Please، بازیکن در نقش یک مامور مهاجرت در مرز یک دولت کمونیستی خیالی با نام آرستوتزکا قرار می‌گیرد که باید بازدیدکنندگان قانونی و دشمنان بالقوه دولت را شناسایی کند. اما از آنجایی که این مامور خانواده دارد و طبیعتا باید شکم آن‌ها را سیر کند، رشوه می‌تواند برای او جذاب باشد. حتی ممکن است با افرادی‌که به خاطر شرایط به‌عنوان مجرم شناخته می‌شوند، همدردی کنید.

گفتنی است پوپ در اکانت ایکس خود درکنار اعلام این خبر، تصاویر بالا را منتشر کرد. او بیان کرد بازی روی تمامی پلتفرم‌ها با قیمت ۱.۹۹ دلار قابل خریداری است. همچنین یک دیمیک (بازسازی یک بازی براساس قابلیت‌های یک دستگاه قدیمی‌تر با گرافیک پایین‌تر) هم منتشر شده است که می‌توانید آن را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید  تعدیل نیروی گروه امبریسر ناراحت کننده اما ضروری است

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

پلی استیشن در رویداد ChinaJoy 2024 شرکت می‌کند

شرکت سونی نه‌تنها برنامه‌های ویژه‌ای برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ دارد، بلکه در ChinaJoy 2024 نیز شرکت می‌کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد

اخبار بازی

نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد. فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت