عبور تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از ۳۴ میلیون

اشتراک گذاری

بازی مسابقه‌ای و جهان-باز Forza Horizon 5 استودیو پلی‌گراند گیمز از سال ۲۰۲۱ تاکنون توسط بیش از ۳۴ میلیون نفر تجربه شده است.

با اینکه بازی Forza Motorsport 8 جدیدترین شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل‌رانی استودیوی Turn 10 به‌حساب می‌آید، بازی Forza Horizon 5، ساخته استودیوی پلی گراند گیمز همچنان به حفظ محبوبیت و شکستن رکوردهای جدید ادامه می‌دهد. در جدیدترین اخبار مربوط‌به این بازی تعداد بازیکن‌های فورزا هورایزن ۵ از زمان عرضه‌ی آن به ۳۴ میلیون بازیکن رسیده و همچنان روبه افزایش است. این آمار از سوی Snap Blast PLAY در توییتر اعلام شده است.

در ماه مه سال ۲۰۲۳ اعلام شد که بازی Forza Horizon 5 توسط بیش از ۳۰ میلیون بازیکن تجربه شده است؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که این بازی به چنین دستاورد بزرگی در زمینه فروش رسیده است.  بازی Forza Horizon 5 در ماه نوامبر ۲۰۲۱ برای پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شد و در آن زمان رکورد هفته‌ی اول عرضه‌ی یک بازی را با ۱۰ میلیون بازیکن فعال برای ایکس باکس و گیم پس جا‌به‌جا کرد.

با اینکه این بازی کسب این رکوردها را تا حد زیادی مدیون ایکس باکس گیم پس و جامعه کاربران آن است، همچنان از حیث میزان فروش بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس برای این نسل نیز در بازار انگلستان سریع‌ترین آمار را در اختیار دارد. از زمان انتشار این بازی آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی متعددی برای آن منتشر شده است، اما فهرست مشاغل استودیوی سازنده‌ی آن در سال گذشته نشان می‌دهد که این تیم مشغول ساخت نسخه بعدی بازی است. 

بیشتر بخوانید  نسخه فیزیکی بالدرز گیت ۳ در چند دیسک عرضه می‌شود

اخبار مرتبط