عبور بازیکنان The Texas Chain Saw Massacre از مرز ۴ میلیون

اشتراک گذاری

بازی ترسناک مولتی‌پلیر The Texas Chain Saw Massacre تقریبا یک ماه پس از انتشار به بیش از ۴ میلیون بازیکن دست یافته است.

تقریبا یک ماه پیش استودیو Gun Interactive بازی The Texas Chain Saw Massacre را در سبک مولتی‌پلیر ترسناک عرضه کرد که به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد. این بازی در نخستین روز عرضه بیش از یک میلیون بازیکن جذب کرد و این تعداد از آن زمان به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی کشتار با اره‌برقی در تگزاس به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

استودیو گان اینتراکتیو اخیرا با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که بازی The Texas Chain Saw Massacre در نخستین ماه عرضه بیش از ۴ میلیون بازیکن در تمام پلتفرم‌ها داشته است. البته این بازی از همان روز نخست عرضه به‌شکل رایگان در دسترس کاربران سرویس گیم پس نیز قرار گرفت که بی‌تردید نقش به‌سزایی در کسب این نتیجه داشته است. صرف‌نظر از این موضوع، بازی کشتار با اره‌برقی در تگزاس به نقطه عطف چشم‌گیری رسیده است.

بازی The Texas Chain Saw Massacre شباهت زیادی به بازی Friday the 13th: The Game دارد که در آن بازمانده‌ها باید با مخفی‌کاری و جمع‌آوری ابزارهای مناسب دست به فرار بزنند. در آن‌سو اعضای خانواده Slaughter نظیر صورت‌چرمی نیز اغلب با روش‌های خشونت‌آمیز جلوی آن‌ها را می‌گیرند. این بازی در ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.

بیشتر بخوانید  همکاری سونی با لاجیتک برای لوازم جانبی کنترلر Access پلی استیشن 5

اخبار مرتبط